English

رئیس جمهور در نشست سراسری با علما و نخبگان اهل تسنن کشور؛

محور حرکت دولت حفظ عزت و منافع ملی است

رئیس‌جمهور با تاکید بر نقش علمای اهل سنت در سراسر کشور، گفت: وجه مشترک علمای اهل سنت در سیستان و بلوچستان، کردستان و ترکمن‌صحرا و همچنین محور حرکت ما اندیشیدن به منافع و عزت ملی است.

محور حرکت دولت حفظ عزت و منافع ملی است

به گزارش خبرگزاری موج،سید ابراهیم رئیسی در نشست سراسری با علما و نخبگان اهل تسنن کشور با گرامیداشت ایثار و جان‌فشانی‌ شهدای اهل سنت ، شیعه و مدافعان حرم و خدمت، گفت: این حضور و شنیدن سخنان اهل دین، مردم و افرادی که دغدغه ارزش‌های انقلاب را دارند مغتنم و ارزشمند است.

حجت الاسلام رئیسی با اشاره به آیه‌ای از قرآن درباره ویژگی‌های امت اسلامی گفت: نخستین ویژگی امت حرکت جامعه متشکل و متحد که به سمت یک مقصد است.

رئیس جمهور دومین ویژگی امت را حرکت مداوم آن دانست و توضیح داد: امت اسلامی هیچ‌ زمانی ایستا نیست و داشتن حرکت و هدف ویژگی‌های امت اسلامی است.

وی با بیان اینکه وجود پیامبر اسلام محور وحدت بین همه مسلمانان است، تصریح کرد: از مهمترین ویژگی یاران پیامبر این است که باید فضل و رضای خدا را طلب کنند.

رئیس‌جمهور افزود: ویژگی دیگر علمای شیعه و اهل سنت علاوه بر تبعیت از پیامبر توجه به مردم است. مردم داری و با مردم سخن گفتن و حرف آنها را دنبال کردن بسیار مهم است.

حجت الاسلام رئیسی با اشاره نقش علمای اهل سنت در نقاط مختلف کشور، گفت: وجه مشترک علمای اهل سنت چه در سیستان و بلوچستان، کردستان و ترکمن‌صحرا، اندیشیدن به منافع و عزت ملی است و همه باید آن را دنبال کنند. محور حرکت ما عزت ملی و منافع ملی در همه فعالیت‌هاست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه