English

رییس ستاد اربعین در گفتگو با خبرگزاری موج؛

مشکلی در مرز مهران وجود ندارد/ تردد در همه مرزهای کشور روان است

رییس ستاد اربعین با بیان اینکه تا کنون کمتر از ۵۰ درصد ظرفیت پارکینگ های مهران کامل شده است، گفت: مشکلی در مرز مهران برای عبور از زائران وجود ندارد و تردد در هر ۵ مرز کشور روان و عادی است.

مشکلی در مرز مهران وجود ندارد/ تردد در همه مرزهای کشور روان است

سید مجید میراحمدی رییس ستاد اربعین در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج با رد برخی خبرهای منتشر شده مبنی بر پر شدن ظرفیت پارکینگ های مهران  و  اینکه زائران برای شرکت در مراسم اربعین از دیگر مرزها عبور کنند، اظهار کرد: اصلا اینطور نیست و زائران می توانند از مرز مهران برای عبور استفاده کنند.

وی افزود: عبور از همه مرزها از جمله مهران ممکن و ترافیک روان و عادی است‌.

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور خاطرنشان کرد: با وجود جمعیت بالای زوار در همه جاده ها و پایانه های مرزی و آنسوی مرز، تردد عادی است اما کسانی که می خواهند با سهولت بیشتری از مرز عبور کنند می توانند از دیگر مرزها مانند باشماق و تمرچین هم استفاده کنند.

رییس ستاد اربعین حسینی تصریح کرد: تا کنون کمتر از ۵۰ درصد ظرفیت پارکینگ های مهران کامل شده و مشکلی در مرز مهران برای عبور از زائران وجود ندارد.

میراحمدی وضعیت و تمهیدات اندیشیده برای اربعین امسال را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: امسال با توجه به تهیه زیرساخت‌ها، برنامه‌ریزی ها و هماهنگی های انجام شده با طرف عراقی و تشکیل قرارگاه مشترک، تردد زائران در مرزهای ایران و عراق متحول شده است. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه