English

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور:

جنس دولت سیزدهم از مردم است/ دولت‌های گذشته مردمی نبودند

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور ابراز داشت: در این دولت، مسئولانی هستند که از جنس مردمند در حالی که در برخی دولت‌ها، این گونه نبود، بنابراین خودزنی نباید کرد و باید قدردان مسئولان خدمت‌گزار بود.

جنس دولت سیزدهم از مردم است/ دولت‌های گذشته مردمی نبودند

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام «عبدالحسین خسروپناه» در نشست با فعالان جبهه مردمی انقلاب اسلامی استان مرکزی در اراک افزود: برای نخستین‌ بار مرکز رصد و برنامه‌ریزی و ارزیابی در شورای عالی انقلاب فرهنگی راه‌اندازی شد.

وی ادامه بیان کرد: در این دولت، مسئولانی هستند که از جنس مردمند در حالی که در برخی دولت‌ها، این گونه نبود، بنابراین خودزنی نباید کرد و باید قدردان مسئولان خدمت‌گزار بود.

خسرو پناه به فعالیت عمده فرهنگی استان مرکزی در آیین غدیر اشاره کرد و گفت: کار بزرگی در استان مرکزی انجام شد و کاری، کارستان شکل گرفت.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور ادامه داد: باید اصلاح ساختار فرهنگی در کشور انجام شود و در این راستا شورای عالی انقلاب فرهنگی به قرارگاه فرهنگی تبدیل شود و نباید این شورا تصدی‌گری کند بلکه از ظرفیت جبهه مردمی باید استفاده کرد.

حجت‌الاسلام خسروپناه افزود: جبهه مردمی در حکمرانی دخالت دارد اما تصدی‌گر نیست و برای این مهم، میز تعریف شده است.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: نظام راهبری و سیاست در حوزه حجاب و عفاف به عهده شورای عالی انقلاب فرهنگی است و ستاد اجرایی عفاف و حجاب، در همه عرصه‌ها از جمله امنیتی، انتظامی، فرهنگی و اجتماعی برعهده وزارت کشور است.

حجت‌الاسلام خسروپناه عنوان کرد: این شورا در مقوله‌هایی مانند هوش مصنوعی، کوانتوم و فناوری اقدامات بزرگی انجام داده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه