English

معاون پارلمانی رئیس جمهور:

دولت لایحه جامع انتخابات را بررسی می‌کند

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: لایحه جامع انتخابات که توسط وزارت کشور تهیه شده و در نوبت بررسی در دولت است.

دولت لایحه جامع انتخابات را بررسی می‌کند

به گزارش خبرگزاری موج، سید محمد حسینی  امروز چهارشنبه، ۲۸ تیرماه در حاشیه برگزاری هیئت دولت در جمع خبرنگاران درخصوص لایحه جامع انتخابات کشور گفت: لایحه جامع انتخابات را وزارت کشور تهیه کرده و در کمیسیون سیاسی و دفاعی دولت در نوبت بررسی است.

وی افزود:‌ این لایحه مربوط به انتخابات خاصی نیست بر مبنای سیاست های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری است. یعنی در آن چارچوب وزارت کشور این کار را انجام داده است. ان شاء الله زودتر در نوبت قرار گیرد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور درباره این‌که چرا لایحه استرداد شده است؟، گفت: این لایحه‌ای است که این دولت تهیه کرده در واقع از قبل بوده بعد آن را کامل کردند و براساس سیاست های کلی تهیه شده است.

حسینی در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر این که اصلاح قانون انتخابات مجلس به انتخابات پیش رو می رسد؟ گفت: بستگی دارد به این که این هفته نمایندگان چه تصمیمی بگیرند، باید زودتر نهایی شود اگر نه کار مشکل می شود.

وی درباره این‌که قرار بود 16 مرداد براساس قانون جدید ثبت نام ها شروع شود؟ اظهار داشت: بله این هفته باید انجام شود، کمیسیون تمام کرده و مجدد به صحن فرستاده و این هفته قرار است شنبه، یک شنبه و دوشنبه مجلس جلسه داشته باشد، امیدواریم کار نهایی شود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور،‌ همچنین در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این که واکنش شما نسبت به نکاتی که نمایندگان درمورد وزیر ورزش مطرح می کنند، چیست؟ گفت: نمایندگان در اظهار نظر آزادند مطرح می کنند، چیز خاصی نیست که جدی باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه