English

فرمانده نیروی زمینی ارتش:

کشور ایران در مقابل ظلم هیچگاه ساکت نخواهد ماند/ مرزهای میهن اسلامی از امنیت کامل برخوردار است

فرمانده نیروی زمینی ارتش ایران ابراز داشت: امروز تمامی مرزهای میهن اسلامی به ویژه مرزهای شرقی به فضل خداوند از امنیت پایداری برخوردار است.

کشور ایران در مقابل ظلم هیچگاه ساکت نخواهد ماند/ مرزهای میهن اسلامی از امنیت کامل برخوردار است

به گزارش خبرگزاری موج، امیر کیومرث حیدری در حاشیه بازدید از قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین افزود: حفاظت از تمامی طول خطوط مرزی ایران با کشور افغانستان برعهده نیروی زمینی ارتش است و اگر گاهی اوقات نیز شرارت هایی در این منطقه مشاهده می شود این مساله از سوی کشور مقابل نبوده و برخی افراد ناباب که حیات خود را در ایجاد اینگونه ناامنی ها می بینند، به وقوع می پیوندد.

به گفته وی، امروز نیروی مقتدر ارتش نه فقط در مرزهای شرقی بلکه در تمامی خطوط مرزی مستقر بوده و هر دشمنی را در هر مقیاسی که بخواهد عرض اندام کند، طومارش توسط فداییان این ملت پاره خواهد کرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه امروز و به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، کشور ما امن ترین کشور منطقه و دنیا به شمار می رود، تصریح کرد: این امنیت مرهون نظام مقدس، رهبری الهی مقام معظم انقلاب و قدرتی که به نیروهای مسلح کشور داده شده، می باشد.

امیر حیدری با اشاره به امنیت موجود در طول خطوط مرزی کشور، نیروی زمینی ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح کشور و مرزبانان غیور در صدد حفاظت و برقراری امنیت در این مناطق هستند و این حضور به معنای آن نیست که خطری ما را تهدید می کند بلکه به منظور تحکیم، امنیت پایدار و آماده نگاه داشتن نیروها است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه دشمان باید بدانند که کشور ایران در مقابل ظلم هیچگاه ساکت نخواهد ماند، خاطرنشان کرد: دوستان ما در منطقه بدانند که اقتدار ایران، اقتدار دنیای اسلام است و به خصوص کشورهای منطقه بایستی به این اقتدار افتخار کنند که در دنیای امروز یک کشور مسلمان روی پای خود ایستاده و علاوه بر بازدارندگی، قدرت افکنی مشروعی را آغاز کرده است و به دشمنان خود نیز اجازه کوچکترین فرصت تعرض را هم نمی دهیم و در صورت هرگونه کار و حرکت نابخردانه، پاسخ خردمندانه به آنان خواهیم داد.

وی اضافه کرد: اقتدار امروز ما با عنایت خداوند، رهبری های بی بدیل رهبر معظم انقلاب اسلامی، پای کار بودن مردم و نیروهای مسلح به دست آمده و این چهار مولفه نقش بسزایی در آفرینش اقتدار میهن اسلامی ما داشته است.

امیر حیدری با اشاره به اینکه اولین و افضل ترین اوامر مقام معظم رهبری، روی پای خود ایستادن و تحقق شعار خودکفایی با نگاه به توامندی های جوانان کشورمان است، افزود: نیروی زمینی ارتش امروز توانسته با بهره مندی از دانش دانشمندان کشورمان با ۱۰۲ کشور دانش بیان ارتباط دانشی برقرار کند تا بتواند نیازهای موجود در چرخه دفاعی کشور را خود تولید کند و به اقتدار دفاعی نیز معنای جدید خودکفایی را هم اضافه کند و خوشبختانه در بخش های مختلفی به این مهم دست پیدا کرده ایم و بازدارندگی را با تکیه بر خودکفایی، معنا بخشیده ایم.

وی با اشاره به سفر خود و بازدید از قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین، اظهار کرد: لشگر ۱۶ زرهی قزوین به عنوان محور موفقیت در بیشتر عملیات های هشت سال دفاع مقدس حضوری مستمر داشت و اخیرا نیز تیپ ۱۱۶ پیاده و مکانیزه آن نیز با موفقیت عملیات سه ساله حفاظت و حراست از مرزهای شمالغرب کشور را پشت سر گذاشت که جای تشکر بسیاری دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه