English

معاون هماهنگ کننده ارتش:

مأموریت کارکنان نیروهای مسلح برقراری امنیت در مرزها و داخل کشور است

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: مأموریت کارکنان نیروهای مسلح برقراری امنیت در مرزها و داخل کشور است و این در حالیست که در سایه برقراری امنیت فعالیت در حوزه‌های مختلف معنا پیدا می‌کند و توسعه و آبادانی ایران اسلامی را به همراه دارد.

مأموریت کارکنان نیروهای مسلح برقراری امنیت در مرزها و داخل کشور است

به گزارش خبرگزاری موج، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری در اختتامیه سومین جشنواره زوج‌های جوان ارتش جمهوری اسلامی ایران و اولین اختتامیه جشنواره زوج‌های جوان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران که در سالن قدس کتابخانه آستان قدس رضوی برگزار شد اظهار کرد: نظام سلطه به دنبال پیاده کردن جنگ نرم در کشور است بر همین اساس فرمانده معظم کل قوا از سال‌ها پیش تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی و جنگ نرم دشمن را در پیاده‌سازی تمدن غرب در ایران اسلامی هشدار داده بودند.

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: هدف دشمن از تهاجم فرهنگی و جنگ نرم در ایران، تسلط بر ذهن آحاد جامعه به ویژه جوانان است چرا که به مرور باور اقوام و عقیده، افکار و رفتار جوانان از القائات دشمن اثر می‌پذیرد و در مسیری حرکت می‌کند که دشمن هدف‌گذاری کرده است.

سیاری گفت: نباید بگذاریم دشمن در جنگ نرم بر ذهن جوانان ایران اسلامی تسلط داشته باشد بر همین اساس نسل جوان باید به گونه‌ای پرورش یابد که از این جنگ در امان بماند.

معاون هماهنگ کننده ارتش سبک زندگی ایرانی اسلامی را مهم‌ترین راه مقابله با تهاجم دشمن دانست و افزود: کانون گرم خانواده با تکیه بر ارزش‌های دینی، ملی و انقلابی می‌تواند تداوم پیدا کند.

وی گفت: سربازان خط مقدم تربیت، مادران به عنوان بانوان جامعه هستند که باید با صیانت از خانواده دشمن را در رسیدن به اهداف خود در جنگ ترکیبی ناکام بگذارند.

سیاری ادامه داد: مأموریت کارکنان نیروهای مسلح برقراری امنیت در مرزها و داخل کشور است و این در حالیست که در سایه برقراری امنیت فعالیت در حوزه‌های مختلف معنا پیدا می‌کند و توسعه و آبادانی ایران اسلامی را به همراه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه