English

امیر سیاری:

دشمن با تحریم، شبیخون فرهنگی و جنگ نرم به مقابله با ملت ایران آمده است

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی گفت: دشمن با تحریم، شبیخون فرهنگی و جنگ نرم به مقابله با ملت ایران آمده و تلاش دارد تا با این جنگ نرم، با ابزارهایی که در اختیار دارد بر ذهن جوانان و مردم مسلط شود تا بتواند به هدف شوم خود در آسیب رساندن به نظام مقدس جمهوری اسلامی دست یابد.

دشمن با تحریم، شبیخون فرهنگی و جنگ نرم به مقابله با ملت ایران آمده است

به گزارش خبرگزاری موج، امیردریادار حبیب‌الله سیاری شامگاه پنجشنبه در مراسم یادواره شهدای شهرستان پیشوا که در صحن مطهر حضرت جعفربن موسی‌الکاظم(ع) برگزار شد اظهار داشت: ایران در گذشته با حضور مستشارانی از کشورهای بیگانه اداره می‌شد اما جوانان دیروز، با انقلاب خود به رهبری امام راحل کل دنیا و به ویژه جایگاه نظام سلطه و استکبار جهانی در غرب آسیا را متزلزل کرد و به آنان ضربه مهلکی وارد نمود.

وی افزود: استکبار جهانی با پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران با ضربه‌ای جدی مواجه شد از این رو، کینه ایران اسلامی را به دل گرفت و هر اقدامی که علیه ایران انجام می‌دهد، به خاطر همین کینه دیرینه است.

وی تصریح کرد: دشمنان قسم خورده نظام در مقابله با ایران اسلامی به حربه‌های مختلفی از جمله ایجاد اختلافات دینی و قومی و ترور بیش از ۱۷ هزار نفر از مردم ایران متوسل شد ولی در هر یک از این حربه‌ها چاره‌ای جز پذیرش شکست را نداشت و تا کنون نیز موفق نشده بر ایران اسلامی مسلط گردد.

سیاری افزود: در دوران هشت سال دفاع مقدس و دنیای دو قطبی شرق و غرب، تمامی کشورها علیه ما متحد شده و تلاش کردند تا با تجهیز کامل رژیم عراق، اختیار ایران را در دست گرفته و کمر نظام نوپای جمهوری اسلامی را در هم شکنند ولی وقتی با رشادت‌های جوانان ایران اسلامی مواجه شدند، چاره‌ای جز پذیرش شکست را نداشتند .

معاون هماهنگ کننده ارتش افزود: دشمن با تحریم، شبیخون فرهنگی و جنگ نرم به مقابله با ملت ایران آمده و تلاش دارد تا با این جنگ نرم، با ابزارهایی که در اختیار دارد بر ذهن جوانان و مردم مسلط شود تا بتواند به هدف شوم خود در آسیب رساندن به نظام مقدس جمهوری اسلامی دست یابد.

وی با بیان این که به فرموده رهبر معظم انقلاب، ایران امروز درگیر جنگ ترکیبی با دشمن است اظهار داشت: دشمن زخم خورده از ملت ایران، تاب دیدن اقتدار ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف را ندارد از این رو تلاش دارد با هر شیوه، در سرعت پیشرفت ایران اسلامی وقفه ایجاد نماید.

سیاری گفت: دشمنان قسم خورده ایران اسلامی باید بدانند که اگر در مواجهه با ایران اسلامی، دست از پا خطا کند، با چنان واکنشی از سوی مردم ایران اسلامی مواجه می‌شوند که از کرده خود پشیمان می شوند، مردم ایران در مقابله با توطئه دشمنان آزمون خود را پس داده‌اند و تا پای جان پای کشور، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستادگی می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه