English

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

توسعه تجهیزات راداری و موشکی اولویت نیروی پدافند هوایی است

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: توسعه تجهیزات و تسلیحات راداری و موشکی اساسی‌ترین اولویت نیروی پدافند هوایی است.

توسعه تجهیزات راداری و موشکی اولویت نیروی پدافند هوایی است

به گزارش خبرگزاری موج، امیر علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش صبح امروز در بازدید از منطقه پدافند هوایی شمال این نیرو در جمع فرماندهان و کارکنان این منطقه پدافندی، اظهار داشت: حفظ و تداوم امنیت موجب اعتماد عمومی مردم به اقتدار ملی و افزایش کارایی و قدرت دستگاه‌های اجرایی می‌شود.

امیر صباحی فرد با اشاره به اینکه تأمین امنیت و نظم پایدار اولین شاخص در رشد تولید است، اذعان کرد: پدافند هوایی ارتش با تلاش مضاعف و تعامل با شرکت‌های دانش بنیان، مراکز علمی و آموزشی، دانشگاه‌ها و سایر نهادها همواره در راستای رشد تجهیزات و تسلیحات به‌روز پدافندی پیشگام است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه هم افزایی نیروهای مسلح در راستای رشد تولید و تجهیزات کارآمد و به روز امری خطیر و ارزشمند است، افزود: اتحاد، انسجام و پیشرفت روز افزون قدرت نظامی کشورمان تمامی نقشه‌های شوم بیگانگان را نقش بر آب کرده است.

وی با بیان اینکه پدافند هوایی نوید بخش آرامش و مظهر ایجاد امنیت برای شهروندان کشورمان است، خاطرنشان کرد: توسعه تجهیزات و تسلیحات راداری و موشکی اساسی‌ترین اولویت نیروی پدافند هوایی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه