English

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی:

حکمرانی نخبگان در عرصه فرهنگ و علم و فناوری را ضروری است

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی حکمرانی نخبگان در عرصه فرهنگ و علم و فناوری را ضروری دانست و تقویت روابط میان شورا، دانشگاه‌ها و بنیاد ملی نخبگان را خواستار شد.

حکمرانی نخبگان در عرصه فرهنگ و علم و فناوری را ضروری است

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه در دیدار با ناصر باقری مقدم قائم مقام بنیاد ملی نخبگان، رسول جلیلی رئیس دانشگاه صنعتی شریف و مجتبی همتی‌فر رئیس سازمان تعلیم و تربیت کودک در محل شورای عالی انقلاب فرهنگی به تقویت روابط میان شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدا و سیما، دانشگاه‌ها، سازمان تعلیم و تربیت کودک و همچنین تعامل بیشتر با بنیاد ملی نخبگان اشاره کرد.

خسروپناه در این دیدار خطاب به قائم‌مقام بنیاد ملی نخبگان، حکمرانی نخبگان در عرصه فرهنگ و علم و فناوری را ضروری دانست و افزود: حکمرانی، تنها به سیاست‌گذاری محدود نمی‌شود، بلکه فرایندی است که از سیاست‌گذاری، آغاز و به خدمتگزاری ختم می‌شود و در این میان تکریم و تعامل و حکمرانی نخبگان ضروری است و رسانه‌ها، نقش ویژه‌ای در این زمینه دارند.

دبیرشورای عالی انقلاب فرهنگی در ادامه خطاب به رئیس سازمان تعلیم و تربیت کودک از اهمیت توجه به گروه سنی کودک گفت و توجه به کودکان را بسیار پراهمیت دانست و افزود: بهتر است نهادهای فرهنگی منتظر حمایت‌های دولتی نمانند و از کمک‌های مردمی و انجمن‌های مردم‌نهاد هم یاری بخواهند، چراکه این گروه سنی آینده‌سازان این مرز و بوم هستند.

 

بیشتر بخوانید:

اسناد شورای عالی انقلاب فرهنگی باید عملیاتی شوند/ طی سالهای گذشته فقط ۱۰ سند نوشته شده است

نتوانستیم بیانیه گام دوم انقلاب را درست پیاده سازی کنیم/ دشمن منسجم با هدف ضربه به انقلاب به میدان آمد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه