English

عضو مجلس خبرگان:

حل مشکلات اقتصادی مردم با تقویت ارزش پول ملی بدست‌ می‌آید

نماینده البرز در مجلس خبرگان رهبری گفت: خواست همیشگی رهبری انقلاب از دولت‌های مختلف، ارتقاء ارزش پول ملی کشور بوده است، باید بر تقویت ارزش پول ملی در راستای حل مشکلات اقتصادی مردم بیشتر تلاش شود.

حل مشکلات اقتصادی مردم با تقویت ارزش پول ملی بدست‌ می‌آید

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام و المسلمین محسن کازرونی، در نطق پیش از دستور یازدهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری، گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) در جهت توانمندسازی افراد تحت پوشش خود تلاش و برای خودکفایی آنان برنامه‌ریزی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه فقر، پدیده وحشتناکی است و مشکلات عدیده دیگری برای جامعه به وجود می‌آورد، افزود: در تعالیم دینی ما تأکید زیادی بر تلاش در جهت رفع فقر شده است.

رئیس هیئت امنای کمیته امداد خمینی(ره) گفت: این نهاد در طول سالیان گذشته، خدمات ارزشمندی ارائه داده و با برنامه‌ریزی در جهت توانمندسازی افراد تحت پوشش به خودکفایی آنان کمک کرده و بر اساس آمارهای رسمی، یک سوم ایجاد اشتغال کشور توسط این نهاد صورت گرفته است.

کازرونی با بیان اینکه تلاش برای ارتقاء ارزش پول ملی کشور، خواست همیشگی رهبری انقلاب از دولت‌های مختلف بوده است، بر ضرورت تقویت ارزشی پول ملی در راستای حل مشکلات اقتصادی مردم تأکید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه