English

رئیس ستاد دهه فجر:

۲۲ بهمن امسال روز ناامیدی مطلق دشمنان کشور خواهد بود/ مردم سالاری دینی راهپیمایی ۲۲ بهمن است

رئیس ستاد مرکزی دهه فجر گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با حضور انبوه، میلیونی، دندان شکن و تاریخی مردم فیصله‌بخش فتنه اخیر خواهد بود، روز ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ به امید خدا تبدیل به روز بیعت تاریخی مردم با امام، مقام معظم رهبری، شهدا و همچنین روز ناامیدی مطلق دشمنان داخلی و خارجی کشور خواهد بود.

۲۲ بهمن امسال روز ناامیدی مطلق دشمنان کشور خواهد بود/ مردم سالاری دینی راهپیمایی ۲۲ بهمن است

به گزارش خبرگزاری موج، سیدنظام‌الدین موسوی به عنوان سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز تهران ویژگی‌های دهه فجر و راهپیمایی ۲۲ بهمن سال ۱۴۰۱ را اهمیت بسیار بالای آن دانست و گفت: در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال ملت قهرمان ایران امتحان خود را پس از صبر نزدیک به پنج ماه فتنه و جنگ ترکیبی تمام عیار دشمن پس می‌دهند.

وی با بیان این‌که« ۲۲ بهمن امسال آزمون فیصله بخش ملت ایران در برابر این جنگ ترکیبی و فتنه خواهد بود» خاطرنشان کرد: دشمن طی پنج ماه گذشته همه داشته‌های خود را به لحاظ انسانی، اجتماعی ساماندهی کرد و همراه با تهدیدات اقتصادی و فشار سیاسی و حقوقی به میدان آورد و نقشه عجیبی کشید که به فرموده رهبری هیچ نقص و ایرادی نداشت و حتی جای آفرین گفتن داشت.

رئیس ستاد مرکزی دهه فجر ادامه داد: دشمن در نقشه‌ای که کشیده بود همه جلوه‌های زیبایی شناختی را رعایت کرده بود اما فقط یکجا اشتباه کرد؛ اشتباه محاسباتی دشمن این بود که جایگاه رهبری و ولایت در این نظام و نقش مردم را نادیده گرفته بود.

وی با بیان این‌که «دشمن همیشه در برابر مردم ما دچار اشتباه در محاسبه می‌شود»، خاطرنشان کرد: در فتنه اخیر هم نقشه تمام عیار دشمن بر این اشتباه شکل گرفت و نفهمید که مردم ایران به رغم گلایه‌ها و انتقادات نسبت به بخش‌های مختلف حاکمیتی، نظام و انقلاب را متعلق به خود می‌داند.

موسوی تصریح کرد: ان‌شالله فردا روزی است که ملت قهرمان ایران با تمام قوا و پرشورتر از همیشه در صحنه حاضر خواهد شد.

وی در ادامه به برنامه‌هایی که ستاد مرکزی دهه فجر برای بسترسازی برگزاری مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن انجام داده‌ است، اشاره کرد و گفت: برنامه ریزی‌ها به نحوی بوده است که همه طیف‌های مختلف مردم آمادگی پیدا کرده‌اند تا با فراخوان‌های گسترده فردا را به روز ناامیدی دشمن تبدیل کنند؛ چراکه دشمن اتحاد، امید و نشاط مردم را هدف قرار داده بود.

رئیس ستاد مرکزی دهه فجر با بیان این‌که «همیشه در انتخابات و راهپیمایی‌ها دوستان و دشمنان انقلاب اسلامی می‌بینند که مردم سالاری دینی و جمهوری اسلامی تا چه اندازه از پایگاه اجتماعی برخوردار است»، افزود: یکی از مظاهر مردم سالاری دینی راهپیمایی ۲۲ بهمن است و دماسنج همبستگی مردم حضور در راهپیمایی مردم حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن است.

وی همچنین با اشاره به این‌که «بعد از چند سال کرونا که مردم به واسطه مسائل بهداشتی امکان حضور فیزیکی در این مراسم را نداشتند» تصریح کرد: ان‌شالله امسال بعد از عبور از این وضعیت بحرانی شاهد حضور مردم و مانور قدرت‌شان بعد از این دو سه سال باشیم.

 

بیشتر بخوانید:

طنین الله اکبر در شب جشن انقلاب در سراسر ایران / مراسم ۲۲ بهمن با سخنرانی رییس جمهور برگزار می شود

انقلاب اسلامی به رغم توطئه‌ها همچنان نقش مهمی را در معادلات جهانی ایفا می‌کند

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه