English

برخی اختیارات به استانداران تفویض می‌شود

در جلسه بررسی و جمع‌بندی موضوعات و طرح‌های دور دوم سفرهای استانی اعلام شد که برخی اختیارات به استانداران برای تسهیل امور جاری استان‌ها تفویض شود.

برخی اختیارات به استانداران تفویض می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، در جلسه بررسی و جمع‌بندی موضوعات و طرح‌های دومین سفر استانی دولت به یزد که بعد از ظهر امروز (سه‌شنبه) با حضور محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور، معاون اجرایی رئیس‌جمهور ، وزاری تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نفت، جهاد کشاورزی، صمت، نیرو، فرهنگ و ارشاد اسلامی، علوم، تحقیقات و فناوری، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور، استاندار یزد، نماینده ولی‌فقیه در استان یزد، مسئولان دستگاه اجرایی و مقامات ارشد محلی برگزار شد، ۶۴ طرح در حوزه‌های زیربنایی، فرهنگ و هنر اقتصادی، کشاورزی، صنعت، معدن و رفاهی و اجتماعی به ارزش بیش از ۳۵۰۰ میلیارد تومان به تصویب رسید.

در این جلسه اعلام شد که در دور دوم سفرهای استانی هیئت دولت علاوه بر بررسی طرح‌های عمرانی، مصوبات تنظیم‌گری و تسهیل‌گری از جمله تفویض برخی اختیارات به استانداران برای تسهیل امور جاری استان‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

همچنین شرکت‌های مختلف دولتی و خصوصی برای اجرایی و عملیاتی شدن نزدیک به ۷۰ طرح در حوزه اقتصادی و سرمایه‌گذاری در استان یزد و در قالب تفاهم‌نامه و توافقنامه‌های جداگانه همکاری با مقامات استانی اعلام آمادگی کرده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه