English

رئیس جمهور:

صداقت گفتاری و رفتاری مسئولان اعتماد مردم را جلب می‌کند

رئیس جمهور صداقت در گفتار و رفتار مسئولان را از عوامل مهم اعتمادسازی در جامعه عنوان کرد و گفت: تبیین بهنگام و درست مسائل، گره‌های ذهنی افکار عمومی را می‌گشاید و فرصت موج‌سواری و دروغ‌پردازی را از دشمنان می‌گیرد.

صداقت گفتاری و رفتاری مسئولان اعتماد مردم را جلب می‌کند

به گزارش خبرگزاری موج، رئیس جمهور گفت: در کنار تلاش بی‌وقفه و به‌کارگیری سازوکارهای مؤثر در حل مشکلات، روشنگری و تبیین بهنگام و درست مسائل، گره‌های ذهنی افکار عمومی را می‌گشاید و فرصت موج‌سواری و دروغ‌پردازی را از دشمنان می‌گیرد.

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور در جلسه فوق‌العاده هیئت دولت با اشاره به سفر دو روزه به استان خراسان جنوبی، حضور بانشاط و صمیمی مردم در استقبال از دولت خود را از جلوه‌های باشکوه نمایش دلبستگی و پیوند قشرهای مختلف به انقلاب و نظام اسلامی دانست و با تشکر از حضور انقلابی مردم بر اجرای سریع و کامل مصوبات این سفرها تأکید کرد.

رئیس جمهور صداقت در گفتار و رفتار مسئولان را از عوامل مهم اعتمادسازی در جامعه برشمرد و گفت: در کنار تلاش بی‌وقفه و به‌کارگیری سازوکارهای مؤثر در حل مشکلات، روشنگری و تبیین بهنگام و درست مسائل، گره‌های ذهنی افکار عمومی را می‌گشاید و فرصت موج‌سواری و دروغ‌پردازی را از دشمنان می‌گیرد.

رئیسی از دولتمردان خواست در دفاع از حقوق مردم و مقابله با سودجویی‌ها و سودجویان، تمام‌قد در میدان باشند و اگر در مواردی انجام این وظیفه امکان‌پذیر نبود دلایل آن را برای مردم و مراجع ذی‌صلاح تشریح کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی