English

عباس گلرو در گفتگو با خبرگزاری موج:

ایران اختلافات بین جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها را با دقت رصد کند/ توافق هسته‌ای نباید با اختلافات درونی آمریکا دچار دست‌انداز شود

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس، بر این نکته تاکید کرد که ایران باید اختلافات بین جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها را با دقت رصد کند.

ایران اختلافات بین جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها را با دقت رصد کند/ توافق هسته‌ای نباید با اختلافات درونی آمریکا دچار دست‌انداز شود

عباس گلرو در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، با اشاره به بروز برخی اختلافات در درون آمریکا بین دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات‌ بر سر برجام، گفت: در حال حاضر بر سر موضوع برجام، بین جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها اختلاف افتاده است و جمهوری‌خواهان مخالفت خود را با احیای برجام اعلام کرده اند.

نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: جمهوری خواهان همواره بر فشار حداکثری تاکید دارند این درحالی است که انشقاق در بین دموکرات ها نیز ایجاد شده است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، ادامه داد: بروز چنین اختلافاتی در درون آمریکا، مساله بسیار حساسی برای ایران به شمار می‌رود تا در ارتباط با توافق هسته‌ای، صحنه داخلی آمریکا را خوب و دقیق رصد کنیم.

بیشتر بخوانید:

تهدید در کنار مذاکره استراتژی سلطه‌طلبانه آمریکایی‌ها است/ تعیین زمان برای احیای برجام تهدیدی برای اخذ امتیاز بیشتر است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس، گفت: با رصد تحولات داخلی آمریکا باید این نکته را مدنظر قرار دهیم و آگاه باشیم که اگر توافقی هم با آمریکا انجام شود، در نهایت ممکن است تحت تاثیر ساختار سیاسی آمریکا و اختلافات دو حزب، دچار دست‌انداز شود.

نماینده مردم سمنان در مجلس تصریح کرد: آمریکا همواره کشوری است که نمی‌توان به آن اعتماد داشت و این موضوع در مورد مذاکره کنندگان این کشور و دولت بایدن نیز صدق می‌کند که آنها اصلا قابل اعتماد نیستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه