English

رئیسی در بازدید از شرکت کشت و صنعت مغان:

دولت تمام تلاش خود را برای آبادانی کشت و صنعت مغان به کار می‌بندد

رئیس جمهور گفت: در حال حاضر کشت و صنعت مغان در اختیار دولت بوده و وجهی برای توقف و یا کندکردن توسعه وجود ندارد و دولت تمام تلاش خود را برای توسعه آن انجام خواهد داد.

دولت تمام تلاش خود را برای آبادانی کشت و صنعت مغان به کار می‌بندد

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری موج؛ سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری صبح امروز در بازدید از شرکت کشت و صنعت مغان اظهار کرد: کشت و صنعت و دامپروری مغان از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و تا جایی‌که امکانات ایجاب کند باید نسبت به توسعه اشتغال تلاش شود.

وی افزود: در حال حاضر این شرکت در اختیار دولت بوده و وجهی برای توقف و یا کندکردن توسعه این شرکت وجود ندارد و باید تمام تلاش خود را در راستای استفاده از این ظرفیت انجام دهیم.

رئیس جمهور بیان کرد: با وجود چنین مجموعه عظیمی بیکاری در منطقه و به خصوص شهرستان پارس‌آباد معنایی ندارد و طرح توسعه‌ای این شرکت باید توسط استاندار اردبیل پیگیری شده و در اختیار وزارت جهاد کشاورزی قرار گیرد تا شاهد توسعه و رونق تولید و افزایش اشتغال در این مجموعه باشیم.

کشت و صنعت مغان ظرفیت ملی است

سید حامد عاملی، استاندار اردبیل نیز در این بازدید بیان کرد: کشت و صنعت و دامپروری مغان یک ظرفیت ملی است و نیازمند برنامه‌ریزی و نگاه ملی بوده و در مباحث توسعه‌ای آن نیز باید برنامه‌های ملی برای این شرکت در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: باید با تدوین یک برنامه در سطح ملی برای کشت و صنعت و دامپروری مغان، این مجموعه به عنوان یک الگوی کشاورزی مدرن در منطقه و سطح کشور شناخته شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه