English

رییس سازمان بسیج مستضعفین:

امنیت جامعه اسلامی مولد تلاش‌های فرزندان نیروی انتظامی است

رییس سازمان بسیج مستضعفین با تبریک هفته نیروی انتظامی نوشت: آنچه که امروز بدان می‌بالیم و مسبب استقرار سلامت اجتماعی و امنیت جامعه اسلامی است مولد تلاش‌های خستگی‌ناپذیر فرزندان رشید و برومند این مرز و بوم در نیروی انتظامی است.

امنیت جامعه اسلامی مولد تلاش‌های فرزندان نیروی انتظامی است

به گزارش خبرگزاری موج و به نقل از روابط عمومی بسیج مستضعفین، به مناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی، سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی در پیام تبریکی به سرتیپ حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی آمده است: قطعاً آنچه که امروز بدان می‌بالیم و مسبب استقرار سلامت اجتماعی و امنیت جامعه اسلامی است مولد تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و شبانه‌روزی فرزندان رشید و برومند این مرز و بوم در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین افزود: بزرگداشت هفته نیروی انتظامی، فرصتی است مغتنم تا دیگر بار از پایمردی و مجاهدت‌های بی ادعا، خالصانه و عاشقانه دلاورمردان عرصه انضباط و امنیت اجتماعی کشور، قدردانی و تشکر کنیم.

سرتیپ سلیمانی در این پیام با تبریک هفته نیروی انتظامی به سردار اشتری و همکارانش، توفیق روز افروزن آنها را در استمرار ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس امام راحل (ره) به زعامت، ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز «مدظله العالی» از محضر حضرت حق تعالی مسالت کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه