English

قالیباف:

از جان گذشتن، بن مایه هر روزه زندگی آتش نشانان است

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: روز آتش نشان، روز ایثار است و آتش‌نشان‌ها در خط مقدم جان‌فشانی هستند و آگاهانه خود را برای فداکاری آماده کرده‌اند.

از جان گذشتن، بن مایه هر روزه زندگی آتش نشانان است

به گزارش خبرگزاری موج، محمدباقر قالیباف با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود ضمن تبریک روز آتش‌نشان ، نوشت: روز آتش نشان، روز ایثار است چرا که از جان گذشتن، بن مایه هر روزه زندگی آتش نشانان و فداکاری رمز تمامی عملیات‌های آنهاست. ققنوس‌هایی که خود را به دل آتش می‌زنند تا امنیت و آرامش را برای همه مردم به ارمغان بیاورند. امسال نیز با فداکاری شهید نوجوان علی لندی ، جلوه‌های دیگری از ایثار و فداکاری مردم ایران بیش از گذشته آشکار شد.⁣

وی در ادامه این مطلب آورده است: آتش نشان‌ها در خط مقدم جان‌فشانی هستند و آگاهانه خود را برای فداکاری آماده کرده‌اند؛ مردم ما شمّه‌ای از این ایثار را در حوادثی چون اطفاء حریق پالایشگاه آبادان در هفتم مهر ماه سال ۵۹ و یا حادثه دردناک پلاسکو به یاد دارند و قدردان تمامی فرزندان رشید آتش نشان خود هستند.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: یاد و خاطر شهدای سرافراز و فداکار آتش‌نشان را گرامی می‌دارم و روز آتش‌نشانی و خدمات ایمنی را به تمامی آتش‌نشان‌های شجاع، مردم‌دوست و مهربان تبریک می‌گویم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه