English

حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش بر سرمزار علی لندی

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: حرکت ارزشمند و فداکارانه مرحوم علی لندی دانش‌آموز فداکار ایذه‌ای، یاد دلاوری‌های مردم خوزستان را زنده کرد.

 حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش بر سرمزار علی لندی

به گزارش خبرگزاری موج، علیرضا کاظمی سرپرست وزارت آموزش و پرورش ظهر امروز با حضور در مراسم شهید علی لندی دانش‌آموز فداکار ایذه‌ای و ابراز همدردی با خانواده وی اظهار کرد: خرسندم از اینکه در روز اربعین افتخاری نصیبم شد تا به عنوان نماینده فرهنگیان کشور و هیات دولت در استان خوزستان حضور داشته باشم.

وی با اشاره به فداکاری مرحوم شهید علی لندی و ابلاغ پیام تبریک و تسلیت مسئولان کشور به خانواده وی افزود: اصلی‌ترین و با اهمیت‌ترین مساله و ماموریت آموزش و پرورش علاوه بر تعلیم و تربیت، انتقال ارزش‌ها و فرهنگ‌ها به نسل‌های آینده است که امروز در یک دانش‌آموز قهرمان کوچک سال ولی بزرگ می‌بینیم و این حرکت زننده کننده دلاوری‌های استان خوزستان است.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: در یک حادثه آتش‌سوزی و دردناک یک دانش‌آموز فداکار به یک انسان بزرگ در تاریخ نظام اسلامی تبدیل شد.

کاظمی با بیان اینکه این حرکت بزرگ برای من یک درس بود و امیدوارم برای دیگران و دانش‌آموزان نیز یک درس شود ادامه داد: این حرکت ما را به یاد شهید بهنام محمدی و شهید فهمیده انداخت، این اتفاقات خواست خداست و اهمیت آن برای بیدار کردن ماست.

در این مراسم مدال شجاعت از سوی وزارت آموزش و پرورش به خانواده شهید علی لندی اهدا شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی