English

نجابت در گفت وگو با موج اعلام کرد:

موافقت کمیسیون شوراها با تحقیق و تفحص از نهاد ریاست‌جمهوری

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی از موافقت کمیسیون شوراها با تحقیق و تفحص از نهاد ریاست‌جمهوری خبر داد.

موافقت کمیسیون شوراها با تحقیق و تفحص از نهاد ریاست‌جمهوری

روح‌الله نجابت سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزای موج،  با اشاره به جزئیاتی از جلسه  روز گذشته کمیسیون متبوع خود، اظهار کرد: در این جلسه نخست بررسی طرح اصلاح موادی از قانون تشکیلات و انتخابات شوراها که مورد بحث و بررسی قرار گرفت و کارشناس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، وزارت کشور و دستگاه‌های ذی‌ربط در جلسه بودند که مطالب و نکاتی بیان و مقرر شد که با توجه به گستردگی کار، جلسه مستقلی را به صورت پیوسته از صبح تا بعد از ظهر کمیسیون در آینده نزدیک برگزار کند و نکات و مطالب به شکل دقیقی بررسی شود و بعد از جمع‌بندی به صحن مجلس مجدداً ارجاع داده شود.

وی افزود: دستور دوم کمیسیون هم بررسی تحقیق و تفحص از نهاد ریاست‌جمهوری دوره قبل بود که پس از صحبت موافقان و مخالفان به رأی گذاشته شد و به تصویب رسید.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان شهرداری‌ها و دهیاری مطرح و پس از استماع نظرات موافقان و مخالفان رأی‌گیری درباره آن به جلسه آتی موکول شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه