English

نجابت در جمع خبرنگاران مطرح کرد:

بازدید اعضای کمیسیون شوراها از پلیس فتا/ کاهش جرائم مالی و کلاهبرداری اینترنتی

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت:اعضای کمیسیون شوراها از پلیس فتا بازدید کردند.

بازدید اعضای کمیسیون شوراها از پلیس فتا/ کاهش جرائم مالی و کلاهبرداری اینترنتی

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، روح‌الله نجابت سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدید امروز اعضای کمیسیون متبوع خود از پلیس فتا ، اظهار داشت: امروز اعضای کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها از پلیس فتا بازدید کردند که در این بازدید، میزان اشرافیت پلیس فتا در فضای مجازی مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: همچنین در این بازدید گزارشی در خصوص کاهش ۲۳ درصدی میزان جرائم مالی و کلاهبرداری اینترنتی در سال ۹۹ نسبت به دوره مشابه سال قبل ارائه شد.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تصریح کرد: با توجه به اقدامات صورت گرفته، به ویژه در موضوع رمزهای یک‌بار مصرف برای کارت‌های بانکی و خریدهای اینترنتی، این اتفاق رقم خورده است.

نجابت اظهار کرد: در ادامه این بازدید گزارشی در خصوص موضوع آموزش مستمر صنوف و کسب و کارها برای مصون ماندن از خطرات حوزه سایبری ارائه شد.

وی گفت: محور بعدی این بازدید، انتظاراتی بود که پلیس فتا از مجلس برای پر کردن خلأهای قانونی که در عمل با آن مواجه هستند، داشت. پلیس فتا انتظار دارد که مجلس با تصویب قوانین لازم برای پر کردن این خلأها، به آنان کمک کند.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها خاطرنشان کرد: در ادامه نیز گزارشی از تلاش پلیس فتا برای آموزش خانواده‌ها و آموزش عمومی ارائه شد. در نهایت ضمن بازدیدی که از بخش مربوط در پلیس فتا صورت گرفت، توان فنی دوستان برای کشف جرم در فضای مجازی نیز مورد بررسی و ملاحظه قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه