English

نجابت در گفتگو با موج‌ مطرح کرد:

تشریح جلسه کمیسیون امورداخلی و شوراها با وزیر پیشنهادی کشور

سخنگوی‌کمیسیون امورداخلی و شوراها به تشریح جلسه کمیسیون متبوع خود با وزیرپیشنهادی کشور پرداخت.

تشریح جلسه کمیسیون امورداخلی و شوراها با وزیر پیشنهادی کشور

روح الله نجابت سخنگوی کمیسیون امور داخلی و شوراها در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، با اشاره به نشست صبح امروز کمیسیون متبوع خود با حضور احمد وحیدی وزیر پیشنهادی کشور برگزار شد، اظهار داشت: در این جلسه پیرامون رویکردها، اولویت ها و برنامه های وزیر پیشنهادی بحث و بررسی صورت گرفت.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی و شوراها تصریح کرد: در ابتدای جلسه، آقای وحیدی رویکردهای کلی خود برای وزارت کشور را تشریح کرد که اهم آن گفتگوهای ملی و سیاسی با همه جریان ها و اقناع همه دلسوزان کشور بود که بتوانند در اذهان مردم باورپذیری و اعتماد به خدمت صادقانه مسئولان را جا انداخت.

وی ادامه داد: وی معتقد بود که مسئولان در لایه های مختلف کشور به خصوص شخص وزیر، استانداران و فرمانداران باید از توانمندی اداره حوزه استحفاظی خود برخوردار باشند و در ادامه نیز از اولویت های فعالیت خود در این وزارتخانه سخن گفت.

نجابت در ادامه با اشاره به سوالات نمایندگان پیرامون مباحث مهم وزارت کشور ، عنوان کرد: از جمله سوالات نمایندگان پیرامون برنامه برای تحول در وزارت کشور، برنامه درباره تقسیمات کشوری و لایحه جامعه تقسیمات کشوری، اولویت ها و دغدغه ها پیرامون عرصه های اجتماعی حوزه مسئولیتی وزارت کشور، بحث پیرامون قانون مدیریت بحران و اصلاحیه هایی که باید در آن صورت گیرد و موضوع آمایش سرزمین مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی در ادامه با اشاره به پاسخ های وزیر پیشنهاد به سوالات اعضای کمیسیون اظهار داشت: از جمله اولویت های اصلی وزارت کشور از منظر احمد وحیدی رفع محرومیت ها در تمامی سطوح در کشور از جمله حوزه سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی بود که بحث های مفصلی پیرامون آن انجام شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه