English

دریادار خانزادی:

نداجا آمادگی کاملی در برابر هر گونه تهدیدی از سوی دشمن در عرصه دریا دارد

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: نیروی دریایی ارتش تاکنون با اعزام ۷۵ ناوگروه به دریاهای آزاد علاوه بر به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و ابلاغ پیام صلح و دوستی به کشورهای دنیا، آمادگی کاملی در برابر هر گونه تهدیدی از سوی دشمن را در عرصه دریا دارد.

نداجا آمادگی کاملی در برابر هر گونه تهدیدی از سوی دشمن در عرصه دریا دارد

به گزارش خبرگزاری موج، دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش در ادامه بازدید از مناطق جنوبی این نیرو در سواحل مکران، با حضور در منطقه دوم دریایی ولایت در شهرستان جاسک، آمادگی رزمی یگان‌های شناور سطحی و زیر سطحی را مورد بازدید و ارزیابی قرار داد.

دریادار خانزادی با حضور در ناوتیپ سطحی و زیر سطحی منطقه دوم دریایی نداجا، حضور مقتدرانه ناوگروهای نیروی دریایی ارتش در آب‌های بین‌المللی را بسیار مهم و قابل اهمیت برشمرد و گفت: نیروی دریایی ارتش تاکنون با اعزام ۷۵ ناوگروه به دریاهای آزاد علاوه بر به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و ابلاغ پیام صلح و دوستی به کشورهای دنیا، آمادگی کاملی در برابر هر گونه تهدیدی از سوی دشمن را در عرصه دریا دارد.

بر اساس این گزارش، بازدید از پروژه‌های در حال ساخت در منطقه جدید دریایی ولایت در شهرستان جاسک و تأکیدهای لازم برای تسریع در انجام این پروژه‌ها از دیگر برنامه‌های فرمانده نیروی دریایی ارتش در این سفر بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه