English

رضایی در گفتگو با خبرگزاری موج؛

مسببان قرارداد با ویلموتس باید محاکمه شوند/ ورود مجلس به قرارداد فدراسیون فوتبال با ویلموتس

سخنگوی فراکسیون ورزش گفت: در پرونده آقای ویلموتس بنظر می رسد الزامات حقوقی لازم در بندهای این قرارداد رعایت نشده است چرا که اگر رعایت می شد امروز شاهد چنین اتفاقی نبودیم؛ مجلس شورای اسلامی در راستای ایجاد شفافیت به این مسئله ورود خواهد کرد.

مسببان قرارداد با ویلموتس باید محاکمه شوند/ ورود مجلس به قرارداد فدراسیون فوتبال با ویلموتس

علی رضایی سخنگوی فراکسیون ورزش در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، در واکنش به جریمه ۶ میلیون و ۱۳۷ هزار یورویی فیفا بابت قرارداد مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی، اظهار داشت: از روز گذشته که چنین موضوعی در رسانه ها بازتاب پیدا کرده منجر به ناراحتی بسیاری از مردم و مسوولین شده است. 

وی ادامه داد: متاسفانه در شرایطی که بحث مبارزه با فساد و شفافیت را داریم به طور ناگهانی یک پرونده ای با این حجم از فساد نمایان می شود.

سخنگوی فراکسیون ورزش اظهار کرد: در پرونده آقای ویلموتس بنظر می رسد الزامات حقوقی لازم در بندهای این قرارداد رعایت نشده است چرا که اگر رعایت می شد امروز شاهد چنین اتفاقی نبودیم.

رضایی با بیان اینکه باید مشخص شود تیم حقوقی ناظر بر این قرارداد چه کسانی بوده اند،  تصریح کرد: در حال حاضر فدراسیون فوتبال باید مبالغ سنگینی را پرداخت کند از طرفی هم فدراسیون فوتبال زیرمجموعه وزارت ورزش است که در نهایت باید در چنین شرایط اقتصادی کشور، این بدهی از بودجه دولت تامین شود!

وی اظهار کرد: در شرایطی که مردم حال و روز خوبی به لحاظ اقتصادی و معیشتی ندارند انتشار این خبر کار خوبی نبود و قطعا افکار عمومی را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

قرارداد ویلموتس حاصل بی تدبیری است/ باید میلیاردها به ویلموتس بدهیم برای هیچ

سخنگوی فراکسیون ورزش گفت: بنابراین در این‌باره سوالاتی مطرح است که چرا تاکنون فدراسیون فوتبال تقریبا در هیچ کدام از دعاوی بین المللی پیروز نشده است؟ آیا کسانی که در فدارسیون فوتبال هستند کوتاهی کردند و یا سهل انگاری وجود داشته است؟

وی تصریح کرد: متاسفانه در چنین شرایط اقتصادی که حتی اضافه کاری کارمندان اداری بخاطر کمبود اعتبارات پرداخت نمی شود؛ خب معلوم است که دیگر افکار عمومی چنین مسائلی را نمی توانند بپذیرند.

رضایی با بیان اینکه مقصرین احتمالی این قرارداد باید پیدا و محاکمه شوند، تاکید کرد: بنابراین مجلس شورای اسلامی در راستای ایجاد شفافیت به این مسئله ورود خواهد کرد لذا این موضوع را در  هیات رییسه فراکسیون هم پیگیری خواهیم کرد.

سخنگوی فراکسیون ورزشی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه بسیاری از نماینده ها که عضو فراکسیون ورزش هم نیستند دغدغه این مسئله را دارند، لذا شاید این موضوع به صحن هم کشیده شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    باید فدراسیون از بودجه خودش بده باید باشگاهها و فوتبالیستها ی تیم ملی این هزینه رو بپردازند
    مردم چه گناهی کردن ؟؟؟ مردم نه از قرار داد خبر داشتند نه از مبلغ نجومیش
    از بازیکنان بگیرند بدن تا حالا دستمزدهای نجومی گرفتند ایندفعه هم پول قرارداد ویلموس رو بدن

  • چ ل

    بابا اصلا این فوتبال چیه اخه با این بازیکنانمون تو تیم ملی خداوکیلی ادم حالش از فوتبال بهم میخوره مساوی کنن ملت باید خوشحال باشن گور پدر فوتبال ...

  • ناشناس

    اونایی که این ادم رو اوردن به تیم ملی باید محاکمه شوند باید پاسخگو باشند

  • ناشناس

    فوتبال یکی از فساد خیز ترین ورزشها درکشور بامسئولین بیخیال دین و دیانت میباشد که چون قانون محکمی ندارد دست به هرکاری میزنن بیخیال اخرت و پاسخگویی اعمال ادم یاد شمع بیت المال میافتد

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه