English

طلایی در گفتگو با موج:

با پرتاب ماهواره نور حلقه دفاعی کشور تکمیل شد/ اقتدار فضایی سپاه آغازی برای فروپاشی هیمنه پوشالی نظام سلطه است

فعال سیاسی اصولگرا گفت: پرتاب ماهواره نور در بعد دفاعی کشور بسیار موثر خواهد بود.

با پرتاب ماهواره نور حلقه دفاعی کشور تکمیل شد/ اقتدار فضایی سپاه آغازی برای فروپاشی هیمنه پوشالی نظام سلطه است

سردار مرتضی طلایی فعال سیاسی اصولگرا در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج با اشاره به پرتاب موفقیت آمیز ماهواره "نور"، اظهار داشت: در قضیه پرتاب ماهواره توسط سپاه پاسداران دشمن علیرغم داشتن همه ابزارهای جاسوسی و امنیتی، نتوانست هیچ گونه اطلاعاتی تا لحظه پرتاب ماهواره بدست آورد لذا این موضوع یکی از بزرگترین توفیقات و موفقیت هایی است که نباید در ذیل پرتاب ماهواره از کنارش عبور کنیم.

وی ادامه داد: پرتاب ماهواره نور توسط سپاه پاسدران علاوه بر خدمات گوناگونی که می تواند برای کشور به همراه داشته باشد، در بعد دفاعی کشور هم بسیار موثر خواهد بود.

 فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه پرتاب ماهواره نور حلقه دفاعی کشور را تکمیل کرد، گفت: تاکنون دستیابی به دانش فضایی در دنیا توسط چند کشور محدود انجام شده بود این درحالی است که امروز ایران هم به دانش بومی پرتاب ماهواره های چند کاربردی به مدار زمین دست یافته است.

سردار طلایی افزود: با پرتاب ماهواره نور زنجیره بهم پیوسته قدرت ما در حوزه های مختلف اعم از زمین، دریا، فضا و .. کامل شد که این مساله یک پیام بسیار شفاف و روشنی را برای دشمن به همراه داشت و آن اینکه جمهوری اسلامی ایران هیچ گاه در مقابل تحریم‌ها و فشارهای ناعادلانه بدخواهان نظام عقب نشینی نمی‌کند و در مسیر پیشرفت و توسعه خود حتی محکم‌تر از گذشته گام برمی‌دارد.

بیشتر بخوانید:

پرتاب ماهواره نور برگ زرین دیگری به افتخارات جوانان حوزه فضایی کشورمان افزود

مواضع انگلیس و فرانسه در قبال ماهواره نور ناشی از پذیرش قلدری آمریکا از سوی آنهاست

قدردانی اساتید و فضلای حوزه علمیه قم از دستاورد بزرگ سپاه

فضای ایران با پرتاب ماهواره نور ۱ شاهد نمایش اقتدار فرزندان انقلاب بود

وی ادامه داد: این توفیق صورت گرفته نشان داد برای اولین بار و پس از جنگ جهانی دوم در سطح جهان شاهد این هستیم که یک کشور،  یک ملت و یک نظام سیاسی در مقابل نظام سلطه به رهبری آمریکا ایستاده اند.

فعال سیاسی اصولگرا افزود: امیدوارم این امر آغازی برای فروپاشی هیمنه پوشالی نظام سلطه باشد که با فضاسازی های گوناگون موجبات سلطه بر ملت ها شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه