English

جوکار در گفتگو با موج:

سپاه پاسداران از عوامل اصلی شکست های پی در پی آمریکا در منطقه غرب آسیا است/ پایان اهداف سیاسی آمریکا در منطقه

منتخب مردم یزد در مجلس شورای اسلامی گفت: درحال حاضر اهداف سیاسی آمریکا در یک بن بست قرار گرفته است.

سپاه پاسداران از عوامل اصلی شکست های پی در پی آمریکا در منطقه غرب آسیا است/ پایان اهداف سیاسی آمریکا در منطقه

محمد صالح جوکار منتخب مردم یزد در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که وارد  یک سال دیگر از حضور خود در عرصه های گوناگون کشور شده، به یک نیروی نظامی، امنیتی، سازندگی و اطلاعاتی کارآمد و خستگی ناپذیر برای نظام جمهوری اسلامی تبدیل شده است.

وی گفت: در حال حاضر شاهد افزایش قدرت جبهه مقاومت در سطح منطقه غرب آسیا هستیم که این نشاندهنده افول قدرت های فرا منطقه ای از جمله آمریکا و هژمونی آن در منطقه است.

وی ادامه داد: خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران در رابطه با مسائل منطقه ای دست بالایی دارد چرا که سپاه پاسداران از روز تشکیل خود در کشور تا امروز سیر صعودی را در حرکت خود در حوزه های مختلف داشته است.

منتخب مردم یزد در مجلس گفت: یکی از عوامل اصلی شکست های پی در پی آمریکا در منطقه غرب آسیا نقش‌آفرینی موثر و بی‌بدیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حفظ دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران و مقابله با توطئه ها و خواسته های دشمنان انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف در ادوار گوناگون کشور از دفاع مقدس تا صیانت و دفاع از دشمنی تمام دشمنان که البته کم هم نبوده بی نظیر است.

معاون پارلمانی سابق سپاه گفت: نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در از بین بردن توطئه قرن، داعش که تا کنار مرزها آمد و از کشور همسایه، عراق وارد شده بود، می توانیم به خوبی درک کنیم.

جوکار تصریح کرد: داعش از حرکت ها در منطقه هدفی جز بدنام کردن اسلام و خشن جلوه دادن دین خدا نداشت و می خواست چهره منفوری را از اسلام به دنیا معرفی کند اما سپاه پاسداران توانست شر این غده منحوس را از سر ایران اسلامی و کشورهای منطقه کم کند .

وی با بیان اینکه امروز اهداف سیاسی آمریکا در یک بن بست قرار گرفته و تفکر استراتژیکی آنها پایان یافته است، اظهار داشت: امروز  شاهد تشکیل موج های بیداری اسلامی توسط مردم غرب آسیا هستیم  لذا باید آمریکا هرچه سریعتر منطقه را ترک کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه