English

نقوی حسینی در گفتگو با موج:

ممانعت آمریکا از ارسال دارو به ایران جنایت جنگی است/ ضرورت ورود نهادهای بین المللی به این موضوع

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی گفت: وجود تحریم ها در چنین شرایطی عادلانه نیست و نوعی جنایت جنگی محسوب می شود.

ممانعت آمریکا از ارسال دارو به ایران جنایت جنگی است/ ضرورت ورود نهادهای بین المللی به این موضوع

سید نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، درباره ممانعت آمریکا از ارسال دارو به ایران و مصداق جنایت جنگی محسوب شدن این اقدام، اظهار داشت: ویروس کرونا یک خطر جدی برای جامعه بشری است و مرزی هم نمی شناسد.

وی ادامه داد: وظیفه همه جامعه بشری است که برای مبارزه با این ویروس همه با هم تلاش کنند و جمهوری اسلامی ایران همه تلاش خود را برای از بین بردم ویروس کرونا به کار گرفته است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی افزود: وجود تحریم ها در چنین شرایطی عادلانه نیست و نوعی جنایت جنگی محسوب می شود.

عضو فراکسیون ولایی مجلس تصریح کرد: ورود نهادهای بین المللی به این موضوع ضروری است تا این اقدام آمریکا را که نوعی جنایت جنگی است را سامان دهند .

نقوی حسینی افزود: کشورهای اسلامی، سازمان کنفرانس اسلامی و کشورهای منطقه ای باید به این جنایت اعتراض کنند که البته در راس همه آنها دستگاه دیپلماسی و وزارت خارجه باید ورود کرده و با کشورهای و نهادهای بین المللی،  کمیته و شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد مذاکره کند.

وی افزود: دستگاه دیپلماسی کشورمان بایدبرای افکار عمومی مشخص کند که در این شرایط کشور و شیوع بیماری آمریکای جنایتکار به دنبال اهداف سیاسی خود است و کشور ما را تحریم دارویی کرده است . 

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی در پایان خاطرنشان کرد: مردم ایران در دوره‌های مختلف نشان داده‌اند که با عزم راسخ و اراده جمعی و روحیه بالا و توکل به خدا و به میدان آمدن تمام ظرفیت‌ها توانسته‌اند که از گردنه‌ها عبور کنند و قطعا از این گردنه هم عبور خواهیم کرد و به فضل پروردگارمان آینده کشورمان روشن است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه