English

بیانیه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در واکنش به تحریم ظریف

دشمنی علیه ایران از سوی مقامات آمریکایی و متحدانشان تازگی ندارد

در پی تحریم وزیر امور خارجه کشورمان از سوی وزارت خزانه‌داری آمریکا، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بیانیه‌ای صادر کرد.

دشمنی علیه ایران از سوی مقامات آمریکایی و متحدانشان تازگی ندارد

به گزارش خبرگزاری موج، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در واکنش به تحریم ظریف از سوی وزارت خزانه داری آمریکا بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر چهره منحوس و خبیث سردمداران آمریکایی به پشتوانه حامیانشان در منطقه با تحریم وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، محمدجواد ظریف نمایان شد.

این تصمیم نابخردانه که مورد انتقاد بسیاری از کشور‌ها و حتی برخی مقامات آمریکایی نیز قرار گرفت، نشان داد که آزادی بیان در کاخ سفید شعاری بیش نیست و آنان بیشتر از منطق قوی و اثر گذار جمهوری اسلامی ایران نگران هستند.

*تیر خلاص بی‌تدبیری آمریکا با تحریم ظریف شلیک شد

اگر چه دشمنی علیه ایران اسلامی از سوی مقامات آمریکایی و متحدانشان تازگی ندارد، اما تیر خلاص بی‌تدبیری و بی‌کفایتی‌شان با این تحریم بی‌اساس شلیک شد.

امروز بحمدالله تفکر آزاداندیشی اسلامی که یادگار ارزشمند معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و ثمره خون شهیدان والامقام این کشور است، با هدایت مقام معظم رهبری، حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی و حمایت مردم همیشه در صحنه به عنوان الگوی استکبار ستیزی مطرح است و این تفکر در چهار دهه از عمر پربرکت خود توانسته پایه‌های سست نظام استبدادی را لرزان سازد.

سردمداران تروریست آمریکایی باید بدانند ملت بزرگ و انقلابی ایران اسلامی با هدایت مقام معظم رهبری مدظله العالی هیچگاه از آرمان‌های بزرگ خود دست نخواهد کشید و تا ریشه کن کردن نظام سلطه در جهان ایستادگی خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه