English

حجت الاسلام علیرضا سلیمی؛

آتش‌سوزی مدرسه دخترانه در زاهدان را پیگیری می‌کنیم/بطحایی به موضوع آتش سوزی مدرسه دخترانه زاهدان رسیدگی کند

عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش مجلس گفت: در کمیسیون آموزش مجلس کارگروهی تشکیل شده که به زودی برای پیگیری آتش سوزی مدرسه دخترانه زاهدان به این استان سفر خواهد کرد.

آتش‌سوزی مدرسه دخترانه در زاهدان را پیگیری می‌کنیم/بطحایی به موضوع آتش سوزی مدرسه دخترانه زاهدان رسیدگی کند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج، حجت الاسلام علیرضا سلیمی، ضمن ابراز اینکه کمیسیون آموزش مجلس، آتش‌سوزی مدرسه دخترانه در زاهدان را پیگیری می‌کند، افزود: در کمیسیون آموزش مجلس کارگروهی تشکیل شده که به زودی برای پیگیری آتش سوزی مدرسه دخترانه زاهدان به این استان سفر خواهد کرد.

وی با بیان اینکه دلایل بروز این آتش سوزی در مدرسه دخترانه زاهدان باید مشخص شود، افزود: باید بررسی شود که آیا بودجه اختصاص یافته برای سیستم گرمایشی مدارس، عملیاتی شده؟ آیا خزانه تأمین اعتبار نکرده؟ و یا کوتاهی دیگری بوده است! همه ی این موارد باید بررسی شود.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه در اثر عدم رعایت استاندارد سیستم گرمایشی در این مدرسه این حادثه ناگوار رخ داده است، ادامه داد: لازم است وزیر آموزش و پرورش هر چه سریعتر به موضوع آتش سوزی مدرسه دخترانه زاهدان رسیدگی کند و گزارش آن را به مجلس ارائه دهد.

حجت‌الاسلام سلیمی با تاکید بر اینکه ما خواستار رسیدگی و نظارت مؤثر آموزش و پرورش به استانداردسازی محیط‌های آموزشی در سیستان و بلوچستان هستیم، اظهار داشت: چند تن  از دانش آموزان این مدرسه ابتدایی دخترانه بر اثر آتش سوزی دچار سوختگی شدید شدند که ضروریست تا مسئولان وزارت آموزش و پرورش و بهداشت به آنها رسیدگی کنند.

به گزارش خبرگزاری موج، روز دوشنبه (26 آذر) به علت آتش سوزی در یک مدرسه ابتدایی دخترانه در سیستان و بلوچستان 3 تن از دانش‌آموزان جان خود را از دست دادند و چند دانش‌آموز هم دچار سوختگی شدید شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه