English

نماینده لنجان در مجلس:

پرداخت ۳۰۰ هزار تومان کمک هزینه به ۲۰ میلیون ایرانی هنوز تصویب نشده است

نماینده مردم لنجان در مجلس گفت: هنوز پرداخت 300 هزار تومان کمک هزینه به 20 میلیون ایرانی به تصویب نهایی نرسیده است.

پرداخت 300 هزار تومان کمک هزینه به 20 میلیون ایرانی هنوز تصویب نشده است

محسن کوهکن در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج، درباره مصوبات جلسه غیرعلنی امروز مجلس و اظهارات سخنگوی هیات رییسه مبنی بر اینکه مقرر شد در شش ماهه دوم سال و طی دو نوبت به 20 میلیون ایرانی که کمتر از 3 میلیون تومان در ماه حقوق دریافت می کنند، مبلغ 300 هزار تومان کمک هزینه داده شود، گفت: بر اساس آیین نامه داخلی مجلس موضوعات جلسه غیر علنی باید از سوی سخنگوی هیات رییسه مطرح شود.

وی اظهار داشت: اما بر اساس آنچه که من در جلسه غیر علنی شاهد بودم، در این جلسه به یک اتحاد و انسجام نظر کامل بر روی موضوع واحدی رسیده نشد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن افزود: در جلسه غیرعلنی امروز مجلس مسائل مختلفی مطرح شد که یکی از موضوعات همین موضوع بود، اما هنوز به تصویب نهایی نرسیده است.

کوهکن تصریح کرد: اگر در جامعه موضوعی گفته شود، اما اجرا نشود به طور قطع تبعات منفی دارد و نباید به این صورت مسائل را در جامعه مطرح کرد.

وی ادامه داد: در جلسه فوق طرح های مختلفی برای برون رفت از مشکلات اقتصادی مطرح شد، که یکی نیز ارائه کمک هزینه به صورت نقدی بود.

نماینده لنجان در مجلس اظهار  داشت: مقرر گردید که نمایندگان دولت، دستگاه های مرتبط، نمایندگان مجلس، کمیسیون های تخصصی و با همکاری بخش خصوصی پیشنهادها را بررسی و بهترین ها را برای رفع مشکلات اقتصادی انتخاب و پس از تصویب به اجرا بگذارند.

کوهکن در پایان تاکید کرد: بنابراین تا این لحظه پرداخت کمک هزینه 300 هزار تومان برای 20 میلیون ایرانی در حد یک طرح بوده و به تصویب نرسیده است.

لازم به توضیح است، صبح امروز محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه و محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی به همراه تعدادی از مسوولان دولتی به مجلس برای ارائه توضیحاتی در خصوص مسائل اقتصادی کشور احضار شدند.

در حاشیه این جلسه بهروز نعمتی سخنگوی هیات رییسه مجلس در جمع خبرنگاران  از پرداخت کمک حمایتی 300 هزار تومانی به 20 میلیون نفر ایرانی خبر داد.

بیشتر بخوانید:

پرداخت 300 هزار تومان کمک حمایتی دولت به 20 میلیون ایرانی/شریعتمداری هنوز استعفا نداده است

تخصیص کمک 300 هزار تومانی با اقشار آسیب پذیر قطعی نیست

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه