English

افزایش سیل پیامک های تهدیدی و توهین آمیز به نمایندگان مجلس

تهدیدکنندگان پیامکی به نمایندگان چه می گویند؟ + متن برخی از پیامک ها

پس از تصویب CFT که همان لایحه معروف منع تامین مالی تروریسم است، سیل پیامک های توهین آمیز و تهدیدی خطاب به نمایندگان مجلس افزایش یافت.

تهدیدکنندگان پیامکی به نمایندگان چه می گویند؟ + متن برخی از پیامک ها

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج، تا پیش از تصویب لوایح چهارگانه نمایندگان مجلس اعلام می کردند که منابع ناشناس به آنها پیامک های تهدید آمیز و حاوی توهین ارسال می کردند و از آنها می خواستند که به این لوایح رای ندهند.

حتی پیش از این محمود صادقی نماینده تهران در مجلس به خبرنگار موج گفته بود: همچنان موج پیامک های تهدیدی ادامه دارد و برای نمایندگان ارسال می شود. معلوم است که پیامک ها سازماندهی شده است و اما معلوم نیست چه کسانی این پیامک ها را سازماندهی می کنند.

تهدیدکننگان پیامکی به نمایندگان چه می گویند؟ +

حتی امروز رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به ارسال پیامک‌های تهدیدآمیز به نمایندگان درباره لایحه CFT گفت: مجلس بالغ تر از این است که با چند پیامک نظرش عوض شود.

 

تهدیدکننگان پیامکی به نمایندگان چه می گویند؟ +

تهدیدها به توهین تبدیل شد

حال امروز و پس از تصویب CFT برخی از نماینگان گوشی تلفن های همراه خود را به خبرنگار پارلمانی موج نشان دادند که نشان دهنده افزایش تهدیدها و حتی تبدیل آن به توهین است.

تهدیدکننگان پیامکی به نمایندگان چه می گویند؟ +

متن برخی از این پیامک ها به شرح زیر است:

سلام. چرا وقتی در سال 94 خودمان قانون مبارزه با تامین مالی تروریسم رو تصویب کردیم و آقای روحانی به وزارت دادگستری و اقتصادی ابلاغ کردن باید زیر سلطه آمریکا و ایادی استکبار باشیم و هر چه اونها در action plan رو اجرا کنیم؟

چقد شما بی غیرت و بی عزتید؟ ما مثل شما نیستیم. لعنت به همه خائنین که همینطوری برجام رو به خورد ملت دادن که حتی آب خوردن هم درنشون گنجاندن! لعنت

 

سلام. بگذریم که رای شما چه بود!! اما بدانید، که کار امروزتان، به آن دسته از جماعتی پیوستید که در کتاب های تاریخ از جانب خوانندگان تف و لعنت ابدی نصیبشان می شود. شما تنها چندی نماینده خواهید بود و روزی ما هستیم که به جای شما در صحن مجلس تصمیم می گیریم، ما از مجازات خائنان به کشور و اسلام کوتاه نخواهیم آمد، *در هر جای دنیا که باشید!*

یک دانشجو

 

آنکه در جنگ به خواب رود زیر لگد دشمن بیدار می شود. امام علی (ع)

 

هر روز بعد از نماز برایت درد و مرض و سرطان آرزو می کنم. برای خودت و عزیزانت.

 

نماینده کشور اسلامی ایران چرا به جای ساختن کشور به دست جوانان این مرز و بوم انتظار دارید دشمن برای شما کشور را بسازه با تصویب لایحه شرم آور FATF استقلال کشور را نابود می کنید. چون تفسیر دشمن از تروریسم با تفسیر شما فاصله زیادی از امنیت و استقلال کشور فدای اغراض سیاسی نکنید. شما سوگند یاد کردید. به سوگند خود فدار بمایند.

 

تصویب FATF یعنی شب عملیات از داخل جبهه خودی منور بزنید! یعنی شفافیت برای دشمن. لطفا به دشمنان گرا ندهید. #خمینی_تو_شاهد_باش_ما_اعتراض_کردیم

#دانشجویان_مومن_انقلابی

آیا این خبر مفید بود؟
نویسنده:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه