English

سخنگوی فراکسیون ولایی مجلس خبر داد:

فراکسیون ولایی مجلس مخالف تصویب CFT است

سخنگوی فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: این فراکسیون مخالف تصویب لایحه معروف به CFT است.

فراکسیون ولایی مجلس مخالف تصویب CFT است

سیدحسین نقوی حسینی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج اظهار داشت: با توجه به اینکه برخی از منابع اعلام کردند، به زودی لایحه منع تامین مالی تروریسم CFT  در صحن علنی مجلس مطرح می شود، فراکسیون ولایی جلسه ای به منظور بررسی این لایحه برگزار کرد.

وی افزود: جمع بندی این شد که اکثر اعضای فراکسیون ولایی مجلس با تصویب CFT مخالف هستند و آن را به صلاح کشور، سیستم اقتصادی و بانکداری نمی دانند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: برخی تصور می کنند که عضویت در این کنواسیون مشکلاتی از دوش اقتصاد و معیشت مردم بر می دارند، اما ما معتقدیم که تمام جوانب کار به درستی برای مردم و حتی کارشناسان تبیین نشده است.

نقوی حسینی تاکید کرد: چرا باید ما به اقدامی تن دهیم که نه تنها مشکلات کشور و معیشت مردم را برطرف نمی کند، بلکه موانع جدی در راه بانکداری و اقتصاد ایران ایجاد می کند.

وی افزود: در جمع بندی فراکسیون ولایی مجلس به این نتیجه رسیدیم که لوایح معروف به FATF کشور را به مرحله بن بست می رساند و قرار نیست به قوانینی تن دهیم که از سوی غربی ها برای محدود کردن ایران و کشورهای مانند ما تدوین شده و جلوی پیشرفت کشور را می گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه