English

استاندار خوزستان در گفتگوی اختصاصی با موج

تعداد شهدای حادثه تروریستی در اهواز رو به افزایش است/ تیم تروریستی امروز اهواز متلاشی شده است

استاندار خوزستان با اعلام اینکه تیم تروریستی امروز در این شهرستان به طور کامل متلاشی شده است، گفت: متاسفانه تعداد شهدای حادثه تروریستی در اهواز رو به افزایش است.

تعداد شهدای حادثه تروریستی در اهواز رو به افزایش است/ تیم تروریستی امروز اهواز متلاشی شده است

غلامرضا شریعتی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه سیاسی موج اظهار داشت: متاسفانه صبح امروز عده ای کوردل که از توان دفاعی و نظامی ایران اسلامی به خشم آمده اند، در اقدامی کور و بی هدف به روی مردم و نیروهای مسلح تیراندازی کردند.

وی افزود: خوشبختانه با تلاش به موقع سربازان گمنام امام زمان (عج) و نیروهای سپاه و ارتش، هدف اصلی تروریست ها که آسیب رساندن به مسوولان ارشد استان به ویژه حضرت آیت الله موسوی جزایری بود، به نتیجه نرسید.

عالی ترین مقام اجرایی در استان خوزستان تصریح کرد: تروریست ها با لباس های مبدل سپاه و بسیج حمله خود را آغاز کردند، اما پیش از آنکه بتوانند به صفوف رژه نفوذ کنند، حمله آنها ناکام ماند و به همین دلیل به روی مردم بیگناه تیراندازی کردند.

شریعتی در پاسخ به این پرسش که حادثه تروریستی اهواز چه تعداد از شهروندان و نیروهای مسلح به شهادت رسیدند، گفت: آمار دقیقی نمی توان اعلام کرد. ابتدا اعلام کردم که 3 نفر کشته که متاسفانه این آمار رو به افزایش است.

تعداد شهدای حادثه تروریستی در اهواز رو به افزایش است/ تیم تروریستی امروز اهواز متلاشی شده است

وی بیان داشت: تمام مجروحان به بیمارستان های مختلف شهرستان اهواز منتقل شدند و در حال حاضر حداقل 30 نفر مصدوم داریم که حال برخی از آنها بسیار وخیم است.

استاندار خوزستان تاکید کرد: تروریست هایی که از پشت سر به جایگاه حمله می کنند، به طور قطع توان رویارویی با مردم و نیروهای مسلح را ندارند و اگر داشتند، اینگونه ناجوانمردانه زنان و کودکان و حتی کودکی خردسال چهار ساله را به رگبار نمی بستند.

تروریست ها یا دستگیر و یا کشته شده اند

شریعتی با تاکید بر اینکه به دلیل مسائل امنیتی از بیان جزییات خودداری می کند، گفت: تنها این موضوع را می توانم به اطلاع مردم برسانم که تروریست ها یا دستگیر شده اند و یا به هلاکت رسیده اند.

وی در پایان تاکید کرد: در حال حاضر شرایط عادی در شهر اهواز مرکز استان خوزستان در جریان است و مردم به روال عادی زندگی خود را انجام می دهند.

عالی ترین نماینده دولت در استان خوزستان گفت: البته نیروهای مسلح و سربازان گمنام امام زمان (عج) تا پاکسازی آخرین تروریست دست از کار و تلاش نمی کشند و به مردم وعده می دهیم که تمام آنها را ریشه کن خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
نویسنده:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه