English

استاندارخوزستان:

سازمان آب و برق خوزستان مانع اشتغالزایی می شود

استاندار خوزستان با ابراز تاسف از عملکرد سازمان آب و برق خوزستان گفت: در برخی مواقع آب و برق خوزستان سبب عدم بهبود فضای کسب و کار در استان شده و به تعهدات خود به درستی عمل نمی‌کند.

سازمان آب و برق خوزستان مانع اشتغالزایی می شود

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، غلامرضا شریعتی شامگاه(شنبه) در جلسه شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت در اهواز، بیان کرد: طبق آیین نامه اعلام شده چنانچه شوری آب در منابع آب‌های شور و لب شور سطحی بیش از 10 گرم در لیتر باشد، آبزی پروران به میزان 5 درصد از پرداخت حق‌آبه معاف هستند.

وی با بیان اینکه EC آب رودخانه بهمنشیر بالای 11 هزار است، اظهار کرد: در صورتی که آب شیرین تزریقی سبب کاهش شوری آب به زیر 10 گرم در لیتر شود پرورش دهندگان آبزیان دریایی باید حق آبه پرداخت کنند.

استاندار خوزستان با ابراز تاسف از عملکرد سازمان آب و برق خوزستان، افزود: در برخی مواقع آب و برق خوزستان سبب عدم بهبود فضای کسب و کار در استان شده و به تعهدات خود به درستی عمل نمی‌کند.

وی با اشاره به لجاجت سازمان آب و برق خوزستان در رابطه با صدور مجوز پرورش ماهی، عنوان کرد: نمی شود سازمان آب و برق حکومت جدایی داشته باشد و این شیوه فعالیت اصلا منطقی نیست.

شریعتی ادامه داد: سیاست‌های وزارت نیرو و کشور باید در این زمینه اجرایی شده و شایسته نیست فرصت اشتغالزایی را به دست خودمان از جوانان سلب کنیم.

شریعتی با تأکید بر لزوم اجرای دستورات ملی توسط سازمان آب و برق خوزستان در رابطه با پرورش ماهی در قفس در خوزستان، اظهار کرد: اگر طرح پرورش ماهی در قفس خوب نیست باید از استان‌های دیگر نیز  سلب شود.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: این یک بام و دو هوای آب و برق خوزستان پذیرفتنی نیست و بنده شخصاً از وزیر نیرو دستور این طرح  را می‌گیرم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه