English

تاکید استاندار خوزستان:

تقلیل استاندارد های جاده ای خوزستان از رتبه ششم به رتبه سوم کشوری

استاندار خوزستان گفت: رتبه استان از نظر حمل مسافر اول از نظر حمل کالا سوم و از لحاظ استاندارد راه ششم است و باید این فاصله را جبران کنیم و حداقل به رتبه سوم از نظر استاندارد جاده ای برسیم.

تقلیل استاندارد های جاده ای خوزستان از رتبه ششم به رتبه سوم کشوری

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، غلامرضا شریعتی با اشاره به کارگیری پیمانکاران بومی طی نشست با پیمانکاران حوزه راه و شهرسازی که روز یکشنبه(6 خرداد) برگزار شد، اظهار کرد:  پیمانکاران به عنوان یک سرمایه ملی و استانی محسوب می شوند و منشا ایجاد اشتغال، عمران ، آبادانی و ارزش افزوده هستند که حمایت از آنها و صیانت از کارشان وظیفه ماست و نباید در برابر مشکلات پیمانکاران بی توجه باشیم همچنین باید  به کارگیری پیمانکاری استان و نیروهای پیمانکار بومی را در حوزه های مختلف تقویت کنیم.

وی افزود: وظیفه ماست به تخصصی تر شدن و توانمندتر شدن شما کمک کنیم و خود پیمانکاران هم متقاضی مشارکت در کارهای بالادستی باشند چرا که خوزستان محل کارهای بزرگ است و کارهای آن هم باید از داخل استان انجام شود.

شریعتی عنوان: بر اساس آمار صندوق توسعه ملی در طول دو سه سال اخیر خوزستان رتبه دوم در کشور از نظر جذب اعتبارات این صندوق را دارد و این موضوع نشان دهنده حجم زیاد کارهایی ست که در استان در حال اجرا است.

استاندار خوزستان از تلاش های پیمانکاران در پیشبرد پروژه ها با وجود مشکلات تقدیر کرد و افزود: از اینکه با وجود همه مشکلات نگذاشتید کارها متوقف شود و از همتی که در این راه داشتید صمیمانه تشکر می کنم.

استاندار خوزستان ازعان داشت: در حوزه راه برنامه داریم علاوه بر اعتبارات روتین اعتبار مضاعف برای پروژه های در دست انجام بگیریم که این پروژه ها فعال تر شود همچنین از اعتبارات استانی به همه پروژه ها حتی پروژه های ملی کمک خواهیم کرد.

شریعتی ابراز کرد: با اراده در کنار هم می توانیم  سطح استانداردهای راه استان را به رتبه سوم کشوری برسانیم  چرا که رتبه استان از نظر حمل مسافر اول از نظر حمل کالا سوم و از لحاظ استاندارد راه ششم است و باید این فاصله را جبران کنیم و حداقل به رتبه سوم از نظر استاندارد جاده ای برسیم.

وی اظهار کرد: کارگروهی برای مشکلات تشکیل شود و نمایندگان پیمانکاران و مسئولان مربوطه در آن شرکت کنند تا مشکلات کاهش یابد و موارد سریع تر تعیین تکلیف شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه