English

استاندار خوزستان:

توافق هایی برای حمایت تیم نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر فوتبال صورت گرفت

استاندار خوزستان گفت: لیگ برتر اولویت ما است و بی شک تیم نفت مسجد سلیمان را حمایت می کنیم. خوشبختانه توافق های جدی برای حمایت این تیم صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، غلامرضا شریعتی شب گذشته در حاشیه افتتاح پتروشیمی مسجدسلیمان در روزهای گذشته جلسات متعددی را برای بررسی مشکلات تیم نفت مسجد سلیمان برگزار کرده ایم.

وی ادامه داد: امروز نخستین تلفن کاری خود را به این امر اختصاص دادیم. ما در کنار مردم و تیم نفت هستیم و همچنین سایر تیم های استان را حمایت می کنیم. لیگ برتر اولویت ما است و بی شک تیم نفت مسجد سلیمان را حمایت می کنیم. خوشبختانه توافق های جدی برای حمایت این تیم صورت گرفته است.

شریعتی افزود: کار پتروشیمی یک پیشرفت بزرگی بود و اکثر تجهیزات و ماشین آلات این صنعت وارد کشور شده یا در حال ورود به کشور است. کارهای رسمی و اداری انجام شده و طبق برنامه زمانبندی شده، امیدوار هستیم که تا خرداد ماه سال ۹۸ این پروژه عظیم به بهره برداری برسد.

استاندار خوزستان تشریح کرد: این پروژه به اقتصاد کشور خدمت بزرگی ارائه می کند؛ سال آینده صنایع بزرگی که از یک سال و نیم پیش سرعت گرفته را به بهره برداری می رسانیم.

شریعتی عنوان کرد: پالایشگاه گاز بیدبلند۲ خلیج فارس، پتروشیمی مسجدسلیمان و فولادسازی شهید جهان آرای منطقه آزاد اروند، صنایع بزرگی هستند که تا سال آینده به بهره برداری می رسد؛ عمده تجهیزات این پروژه ها وارد و در حال نصب است.

وی گفت: برای اجرایی شدن همین پروژه عظیم پتروشیمی مسجدسلیمان قریب به ۱۷ تا ۱۸ هزار میلیارد تومان در استان سرمایه گذاری شده است. امیدواریم که پتروپالایش مسجدسلیمان و نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برق منطقه زیلایی که متعلق به هاب انرژی منطقه است، هرچه زودتر سرعت بگیرند و تکمیل شوند.

استاندار خوزستان ادامه داد: به زودی این هاب انرژی و منطقه ویژه انرژی مسجدسلیمان که درصدد تأسیس آن هستیم را مصوب و به بهره برداری می رسانیم؛ زیرساخت هایی مثل جاده و راه آهن را هم باید تقویت کنیم.

شریعتی گفت: در این سفر همچنین شروع عملیات اجرایی سالن مسافربری فرودگاه مسجدسلیمان را نیز کلنگ زنی کردیم؛ اقدامات اساسی بسیار خوبی انجام شده و توانستیم ارتش و ستاد کل را برای انجام این کار راضی کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی