English

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با موج؛

نگاه مدیران باید حسینی شود

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: نگاه مدیران باید حسینی شود تا بتوانیم از بحران های فعلی عبور کنیم.

نگاه مدیران باید حسینی شود

حمیدرضا ترقی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، اظهار داشت: کشور در ماه های اخیر در شرایط سختی به ویژه در حوزه اقتصادی قرار گرفته است و مردم با مشکلات معیشتی بسیاری روبه رو هستند.

وی افزود: همانطور که رهبری معظم انقلاب اسلامی فرمودند، بخش مهمی از ریشه مشکلات مربوط به بی تدبیری ها و بی توجهی ها در حوزه مدیریتی است و اگر مدیریت انقلابی در کشور حاکم شود، بسیاری از معضلات و کاستی های امروز را شاهد نخواهیم بود.

این نماینده ادوار مجلس تصریح کرد: برای اینکه بتوانیم بحران ها را مدیریت کنیم، باید روحیه انقلابی داشته و از مدیرانی در حوزه های مختلف استفاده کنیم که حسینی باشند و نگاه حسینی داشته باشند.

ترقی گفت: ما با الگوبرداری از قیام سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) در عاشورا، توانستیم بحران های بسیار بزرگتری را مانند دوران دفاع مقدس مدیریت کرده و با ارتش رژیم بعث عراق که از سوی بیش از 40 کشور به صورت رسمی حمایت می شد، مبارزه کرده و در برابر متجاوزان مقاومت کنیم.

وی تاکید کرد: چرا نباید امروز بتوانیم با الگوبرداری از مکتب عاشورا و بهره مندی از مدیران حسینی و مدیریت عاشورایی، به جنگ مشکلات برویم و از این بحران عبور کنیم؟

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی افزود: متاسفانه در حوزه مدیریت کشور از فرهنگ عاشورا و مکتب عاشورای حسینی (ع) دور شده ایم و همین امر موجب بروز بسیاری از ناهنجاری ها و کاستی ها است.

ترقی در پایان گفت: اگر می خواهیم مشکلات را با موفقیت پشت سر بگذاریم، باید با احیای ارزش های اصیل انقلاب اسلامی، مدیرانی را انتخاب کنیم که با مکتب عاشورا بیگانه نباشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه