English

سردار شریف:

آمریکایی ها حساب کار دستشان آمده است

سخنگوی سپاه با بیان اینکه گشت‌های نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس تغییر نکرده است، گفت: اگر رویارویی با آمریکایی‌ها کمتر شده به این علت است که آنها حساب کار دستشان آمده است.

آمریکایی ها حساب کار دستشان آمده است

به گزارش خبرگزاری موج، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگویی به بیان توضیحاتی درباره گشت های نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس پرداخت.

سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو با شبکه تلویزیونی الکوثر، اظهار داشت: در طول سال های گذشته که عملیات گشت و بازرسی و کنترل شناورهای بیگانه در منطقه خلیج فارس در دستور کار نیروی دریایی سپاه بوده مکررا اتفاق افتاده که شناورهای ما با شناورهای عبوری از تنگه هرمز و خلیج فارس گفتگوهایی داشتند و بعضا تذکراتی برای عدم ورود به آب های سرزمینی ما دریافت کردند.

سردار رمضان شریف

رویارویی با شناورهای آمریکایی  بارها و بارها اتفاق افتاده است

سردار شریف افزود: این رویارویی با شناورهای آمریکایی هم بارها و بارها اتفاق افتاده که آخرین مورد آن که در واقع منجر به دستگیری تفنگداران آمریکایی شد و نهایتا با عذرخواهی آنها رها شدند.

سخنگوی سپاه ادامه داد: از آن به بعد ما شاهد رفتار قانونمندتری توسط آمریکایی ها درمنطقه خلیج فارس و تنگه هرمز بودیم بنابراین اگر این رویارویی کمتر شده به این علت است که آنها حساب کار دستشان آمده وگرنه در رفتار و گشت ها و کنترل های نیروی دریایی سپاه تغییر خاصی صورت نگرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه