English

با حضور روحانی مشخص شد؛

تعیین تکلیف دولت برای استخدام رسمی کارمندان پیمانی

هیات دولت در جلسه امروز استخدام رسمی کارمندان پیمانی را تعیین تکلیف کرد.

تعیین تکلیف دولت برای استخدام رسمی کارمندان پیمانی

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در جلسه صبح امروز (چهارشنبه) هیات وزیران که به ریاست رئیس جمهور برگزار شد، بحث استخدام رسمی کارمندان پیمانی در دستور کار قرار گرفت.

براین اساس مصوب شد استخدام رسمی کارمندان پیمانی در پست­های سازمانی مربوط با رعایت سیاست­های دولت و قوانین و مقررات مربوط، بنا به پیشنهاد دستگاه اجرایی و تأیید و صدور مجوز استخدام رسمی از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور و رعایت موارد مندرج در آیین نامه مذکور انجام شود.

همچنین به موجب اصلاح آیین­ نامه یاد شده، دستگاه­های اجرایی می­توانند براساس مجوزهای صادره، کارمندان پیمانی خود را پس از آزمون و سنجش شایستگی­های تخصصی و رفتاری متناسب با پست­های سازمانی حاکمیتی و حصول اطمینان از دارا بودن شایستگی­ های مورد نظر، به استخدام آزمایشی درآورند.

تصمیم دولت درباره مصوبات شورای عالی مناطق آزاد تجاری – صنعتی

دولت در ادامه جلسه، درخصوص ۱۰ فقره از مصوبات شورای عالی مناطق آزاد تجاری – صنعتی و ویژه اقتصادی مربوط به صورت­های مالی و گزارش عملکرد هیئت مدیره سازمان مناطق آزاد اروند، ماکو، انزلی، کیش، ارس، قشم و چابهار و همچنین صورت وضعیت طرح تملک دارایی­های سرمایه­ های سازمان منطقه آزاد قشم، تغییر ضریب بهای خدمات ناوبری و فرودگاهی در مناطق آزاد کشور مطابق با سرزمین اصلی و طرح جامع منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی تصمیم­ گیری کرد.

اصلاح آیین­ نامه تعیین صلاحیت حسابداران رسمی و چگونگی انتخاب آنان

هیات وزیران با هدف فراهم نمودن بسترهای قانونی به منظور توانبخشی بیشتر جامعه حسابداران رسمی برای ارایه خدمات حرفه­ای و با کیفیت، آیین­ نامه تعیین صلاحیت حسابداران رسمی و چگونگی انتخاب آنان را اصلاح کرد.

تصویب لایحه احکام و مصوبات بیست و ششمین کنگره اتحادیه جهانی پست در دولت

دولت با تصویب لایحه احکام و مصوبات بیست و ششمین کنگره اتحادیه جهانی پست موافقت کرد.

وضعیت شرکت­های دولتی زیان­ده در سال مالی ۱۳۹۴ مشخص شد

هیات وزیران در ادامه، ضمن بررسی گزارش سازمان برنامه و بودجه کشور از شرکت­های دولتی زیان­ده مربوط به سال مالی ۱۳۹۴، درخصوص شرکت‌های قابل واگذاری و شرکت‌هایی که باید منحل شوند، تصمیم­ گیری کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه