English

نماینده بابل:

تلفات جاده ای در کشور نگران کننده است

رئیس مجمع نمایندگان مازندران گفت: شنیدن اخبار حوادث برای جامعه عادی شده و نیاز است برای کاهش این امر اجماع ملی شود.

تلفات جاده ای در کشور نگران کننده است

به گزارش خبرگزاری موج، حسین نیازآذری در پیامی تلفات جاده‌ای را در کشور نگران کننده دانست و گفت: شنیدن اخبار حوادث برای جامعه عادی شده و نیاز است برای کاهش این امر اجماع ملی شود.

وی تصریح کرد: از دستگاه های مرتبط به ویژه وزارت راه و شهرسازی و پلیس راهور ناجا می خواهیم گزارش این حادثه (واژگونی اتوبوس در محور سوادکوه) را در نخستین جلسه کمیسیون عمران ارائه و به منظور کاهش این حوادث ناگوار بر اساس دستور معاون اول ریاست جمهور درباره تهیه نقشه ایمنی راه برنامه اجرایی ارائه کند.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش عوامل انسانی و نقص فنی خودرو در حوادث جاده ای خواستار اعمال مقررات سختگیرانه و نظارت شدیدتر برای کاهش تصادفات شد.

نیازآذری گفت: خسارات مادی و معنوی ناشی از حوادث جاده ای در کشور بسیار سنگین است و مردم نیز نسبت به عدم اجرای قوانین رانندگی بی توجه هستند.

وی با تاکید بر مسئولیت نظارتی و کنترلی دولت و دستگاه های مربوطه در اجرای قوانین و مقررات به جنبه های حقوقی حوادث مختلف اشاره کرد و گفت: اگر مجریان و  دستگاه های اجرایی در اعمال قانون کوتاهی داشته باشند آیا نباید تحت پیگیرد قرار بگیرند.

در حوادث تنها رانندگان مقصر نیستند

رئیس مجمع نمایندگان مازندران خاطرنشان کرد: در حوادث تنها رانندگان مقصر نیستند بلکه مسئولان و دستگاه‌هایی که اجازه حرکت به این خودروها را می‌دهند باید پاسخگو باشند.

نیازآذری خاطرنشان کرد: با همراهی و مشارکت مردم و پیگیری جدی نهادهای مسئول، حوادث جاده ای کاهش یابد.

شب گذشته یک دستگاه اتوبوس از تهران به سمت گنبد در حال حرکت بود که در محور گدوک، بعد از تونل دوم‌ ورسک واژگون شد که متاسفانه ۱۲ کشته و ۲۵ مصدوم به جا گذاشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه