English

دشمنان هرگز نمی‌توانند به نهاد مقدس مردمی سپاه آسیبی وارد کنند

یک عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: امروز آنچه باعث اقتدار کشور و حافظ دستاوردهای انقلاب است سپاه است و دشمن نیز به همین جهت سپاه همیشه سرافراز ما را نشانه گرفته است و به طور قطع دشمنان خارجی و داخلی هرگز نمی‌توانند به این نهاد مقدس مردمی آسیبی وارد کنند.

دشمنان  هرگز نمی‌توانند به نهاد مقدس مردمی سپاه  آسیبی وارد کنند

به گزارش خبرگزاری موج، جواد کریمی قدوسی در همایش شهدای وحدت در زاهدان افزود: دفاع از اسلام و قرآن و حمایت از آرمان های دینی، سیاست مداری و کارآمدی در اجرای امور کشور و ایجاد امنیت در جنوب شرق کشور از جمله کارهای شهید نور علی شوشتری در استان بود.

قدوسی در ادامه گفت: شوشتری در جهاد و خدمت به مردم محروم منطقه سیستان و بلوچستان از هیچ عملی فروگذاری نکرد و در این راه به مردم و همکاران خود بصیرت و امید به سازندگی می داد.

وی تصریح کرد: شهید شوشتری فرماندهی بود که در تمام مسائل سیاسی، اقتصادی، فرهنگی با روشنگری و بصیرت دهی شبهات را از بین می برد.

وی اظهار کرد: شهید شوشتری اهل هجرت و جهاد بود و تمام عمرش را صرف خدمت به مردم کرد و در اوج معرکه های فتنه88 شهید شوشتری در خراسان در محور مقابله با فتنه بود و فتنه ای را که فتنه گران در مشهد ایجاد کرده بودند یک تنه در هم پیچید و آرامش را به شهر باز گرداند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در ادامه با بیان اینکه شهید شوشتری دشمن شناس و شجاع بود، گفت: دشمن شناسی و شجاعت در عرصه فرماندهی سپاه اسلام یک رکن است که شهید شوشتری در این دو اصل سرامد بود.

کریمی قدوسی گفت: حفظ وحدت، ایجاد امنیت و ارائه خدمت از کارهای اساسی شهید شوشتری در استان سیستان و بلوچستان بود.

وی خاطرنشان کرد: شهید شوشتری از اول تا پایان عمرش انقلابی ماند و انقلابی شهید شد و در این راه با دشمنان انقلاب سازش نکرد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تصریح کرد: سخنان رئیس جمهور آمریکا به خاطر خصومتی است که با سپاه دارد زیرا سپاه پاسداران منافع مستکبران و ستمگران را در منطقه به خطر انداخته است.

کریمی قدوسی در ادامه گفت: دشمنی بی پایان استکبار جهانی با کشورمان و به ویژه سپاهیان سرافراز نشان می دهد دشمن به دنبال نابودی نظام اسلامی است،

نماینده مشهد گفت: آنکه سبب ناامنی کشورهای منطقه شده و جان هزاران مسلمان و انسان بی گناه در مناطق مختلف جهان را به خطر انداخته و حتی آنها را آواره و کشته است، آمریکای جنایتکار و همدستان او در منطقه هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه