English

اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی رمز پایداری نظام در مقابل زیاده خواهی های آمریکا است

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را رمز پایداری نظام در مقابل زیاده خواهی های آمریکا دانست و اظهار کرد: اگر تفکر جهادی و "ما می‌توانیم" برای تقویت اقتصاد کشور عملیاتی شود تحریم‌ها بر ایران اسلامی اثری ندارد.

اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی رمز پایداری نظام در مقابل زیاده خواهی های آمریکا است

به گزارش خبرگزاری موج، نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی رمز پایداری نظام در مقابل زیاده خواهی‌های آمریکا است.

حسین نیازآذری در جمع خبرنگاران با اشاره به اظهارات ضدایرانی ترامپ، اظهار کرد: ملت ایران با انسجام ملی و انقلابی و پیروی از منویات رهبری، در مقابل آمریکای جنایکتار می ایستند.

وی با تاکید بر ایثارگری‌های ملت ایران اسلامی در طول چهل سال گذشته تصریح کرد: آمریکا دشمن اصلی ملت ایران است و نشان داد با وجود ادعای کاذب حقوق بشری به تعهدات بین المللی پای‌بند نیست و با خوی استکبارگری خود همواره به دنبال پایمال کردن حقوق ملت‌ها است.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با تجلیل از مواضع اصولی و انقلابی روحانی رئیس جمهوری کشورمان درقبال سخنان سخیف ترامپ خاطرنشان کرد: قوای سه گانه، نیروهای مسلح و تمام ملت، با انسجام و وحدت انقلابی مانع از تحقق اهداف سلطه طلبانه آمریکا می‌شوند.

حضور سپاه برای تامین امنیت جمهوری اسلامی است

نیازآذری با اشاره به نقش سپاه پاسداران در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی، تاکید کرد: حضور سپاه برای تامین امنیت جمهوری اسلامی سیاست استراتژیک نظام و دکترین امنیت کشور است.

وی تحریم های ظالمانه آمریکا را نشانه دشمنی و منش ضدبشری دولت این کشور اعلام کرد، گفت: ایران با مذاکرات برجام نشان داد که در چارچوپ معاهدات بین المللی به دنبال برخورداری از حق قانونی خود در استفاده صلح آمیز هسته ای است و درمقابل دشمنان قسم خورده کوتاه نمی آید.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی یادآورشد: برجام یک قرارداد دو طرفه میان ایران و آمریکا نیست که قابل مذاکره یا نقض باشد بلکه یک موافقتامه بین المللی مصوب شورای امنیت سازمان ملل است و خروج از آن اعتبار نداشته آمریکا را در جهان از بین می برد و حقانیت ایران را ثابت می‌کند.

ایران دارای فرهنگ، تمدن و تاریخ کهن است

نیازآذری با تاکید بر حفظ تمامیت ارضی کشورمان گفت: ایران دارای فرهنگ، تمدن و تاریخ کهن است و خلیج همیشه فارس با اظهارات بی شرمانه ترامپ از اعتبار ایرانی و تاریخی‌اش جدا نمی‌شود.

وی در پایان اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را رمز پایداری نظام در مقابل زیاده خواهی های آمریکا دانست و اظهار کرد: اگر تفکر جهادی و "ما می‌توانیم" برای تقویت اقتصاد کشور عملیاتی شود تحریم‌ها بر ایران اسلامی اثری ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه