English

سردار حسین اشتری:

آنها بدانند که انسجام و قدرت در نیروهای مسلح کشور ما روزافزون است

رئیس پلیس کشور گفت: سپاه پاسداران که مورد هجمه یاوه‌گویان قرار گرفته و می‌بینیم که مقامات آمریکایی علیه آن صحبت می‌کنند نیرویی مردمی است. حرف‌هایی که این افراد علیه سپاه مطرح کرده‌اند ناشی از کم عقلی، ناآگاهی و ناآشنایی آنان با امور جهان است. آن‌ها باید بدانند که انسجام و قدرت در نیروهای مسلح کشور ما روزافزون است.

آنها بدانند که انسجام و قدرت در نیروهای مسلح کشور ما روزافزون است

به گزارش خبرگزاری موج، سردار حسین اشتری در آیین افتتاحیه شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایپاس که پیش از ظهر امروز در محل مصلای تهران برگزار شد، اظهار کرد: تجهیزات می‌تواند کمک شایانی به پلیس و مجموعه پلیس داشته باشد و ما باید از ظرفیتی که به واسطه این نمایشگاه برای پلیس ایجاد شده است،‌ استفاده کنیم. امروز بسیاری از شرکت‌های داخلی و حتی خارجی برای نمایش و ارائه توانمندی‌ها و تجهیزات خود به این نمایشگاه آمدند که من از آن‌ها تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه چنین نمایشگاه‌هایی سبب ایجاد خیر و برکت در داخل و حتی خارج از کشور می‌شود،‌ گفت: نمایشگاه ایپاس خوشبختانه جایگاه خوبی در میان نمایشگاه‌های مشابه خود پیدا کرده و حضور مبتکران و مخترعان نیز نشان از اهمیت این نمایشگاه دارد.

با تکیه بر توان داخلی و دانشمندان خود توانستیم به موفقیت برسیم

سردار اشتری با اشاره به راه‌اندازی بخشی به نام «ما می‌توانیم» در نمایشگاه ایپاس خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با تکیه بر توان مخترعان و مبتکران داخلی ایجاد شده است و در دوران دفاع مقدس و سال‌های پس از آن که به واسطه زورگویی مستکبران و به ویژه آمریکا در تحریم بودیم ما به دنیا نشان دادیم که می‌توانیم با تکیه بر توان دانشمندان و صنعت‌گران داخلی با تحریم‌ها مبارزه کنیم و امروز نیز که تحریم‌ها ادامه دارد و این فشار بر روی نیروهای مسلح و مردم وجود دارد ما باز هم با تکیه بر توان داخلی و دانشمندان خود توانستیم به موفقیت برسیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش به اظهارات دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده اشاره کرد و افزود: سپاه پاسداران که مورد هجمه یاوه‌گویان قرار گرفته و می‌بینیم که مقامات آمریکایی علیه آن صحبت می‌کنند نیرویی مردمی است. حرف‌هایی که این افراد علیه سپاه مطرح کرده‌اند ناشی از کم عقلی، ناآگاهی و ناآشنایی آنان با امور جهان است. آن‌ها باید بدانند که انسجام و قدرت در نیروهای مسلح کشور ما روزافزون است.

وی با بیان اینکه همین انسجام سبب امنیت جمهوری اسلامی و حتی کشورهای منطقه‌اش شده است، گفت: ‌امروز قدرت دفاعی و توان سپاه پاسداران نیروی انتظامی در کنار ناجا و ارتش توانسته امنیت را برای ما تأمین کند.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: امروز امنیتی که در ایران حاکم است نه تنها برای کشور خودمان است بلکه توانسته‌ایم این امنیت را به دیگر کشورهایی که در آن ناامنی وجود دارد توسعه دهیم. در سوریه چه کسانی از ما کمک خواستند. دولت قانونی و مردم این کشور بودند که از ما برای اقدامات مستشاری دعوت کردند و اقدامات ما در این کشور شروع شد و نتیجه‌اش این شد که با همکاری ارتش سوریه امنیت در این کشور برقرار شد. در عراق نیز همین اتفاق افتاد و این نشان می‌دهد که امنیت جمهوری اسلامی باعث خیر و برکت در منطقه و کشورهای همجوار نیز شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه