English

سرلشکر حسنی سعدی:

مرحوم رزمی تا پایان جنگ در جبهه حضور داشت

جانشین قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) گفت: مرحوم امیر رزمی داوطلبانه راهی جبهه بانه شد و پس از آن تا پایان جنگ در جبهه ماند.

مرحوم رزمی تا پایان جنگ در جبهه حضور داشت

 به گزارش خبرگزاری موج،‌ امیر سرلشکر حسنی سعدی جانشین قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) در مراسم تشییع پیکر مرحوم امیر سرتیپ علی رزمی از پیشکسوتان دفاع مقدس گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی در روزگارانی که فرمان اعزام فرماندهان به مناطق عملیاتی بانه صادر شده بود امیر رزمی داوطلبانه راهی این مناطق شد و به صورت مداوم در این مناطق عملیاتی حضور داشت.

وی با یادآوری اینکه ایستادگی بانه را مدیون تلاش‌ها و رشادت‌های امیر رزمی هستیم، افزود: این فرمانده با غیرت زمان جنگ به صورت مداوم 6 ماه در منطقه عملیاتی بود و حتی یک بار هم برای دیدار و ملاقات خانواده خود به مرخصی نیامده بود تا اینکه از نیروی زمینی به او ابلاغ شد تا به تهران آمده و به دیدار خانواده خود برود و او پس از این دیدار کوتاه مجددا به مناطق عملیاتی بازگشت.

 جانشین قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) غیرت امیر رزمی را زبانزد دانست و اظهارداشت: بنده از مهر سال 1360 از نزدیک با این امیر بزرگوار آشنا شدم و او در عملیات‌های مختلف سربلند و سرافراز بیرون آمد.

سرلشکر حسنی سعدی با بیان اینکه وی در عملیات فتح المبین با وجود محدودیت‌های آن زمان حماسه آفرید، تصریح کرد: امیر رزمی تا پایان جنگ در مناطق عملیاتی حضور داشت و پس از عملیات موفق فتح المبین در عملیات بیت المقدس که 26 روز به طول انجامید شرکت داشت و بعد از آن نیز در عملیات رمضان و محرم فرماندهی کرد و تا آخرین روز جنگ در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس حضوری چشمگیر داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه