English

نامه مطهری به جنتی

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای خطاب به رئیس مجلس خبرگان رهبری خواستار این شد که موضوع حصر خانگی در دستور کار اجلاس دوم مجلس خبرگان در سال جاری قرار گیرد.

نامه مطهری به جنتی

به گزارش خبرگزاری موج، در نامه علی مطهری آمده است:

آیت الله جنتی دامت برکاته

ریاست محترم مجلس خبرگان رهبری

با اهدای سلام و تحیت، نظر به این که در آستانه اجلاس دوم مجلس خبرگان رهبری در سال جاری قرار داریم، با توجه به این که موضوع حصر خانگی خلاف اصول سی و دوم تا سی و هفتم قانون اساسی است و شعارهای مردم در تشییع پیکر مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی نیز پیام روشنی برای مسئولان داشت، مستدعی است ترتیبی اتخاذ فرمایید که این موضوع در دستور کار این اجلاس قرار گیرد و از این طریق زمینه رسیدگی به اتهامات همه طرف‌های موثر در فتنه سال ۸۸ فراهم شود. قبلا از حسن توجه جناب عالی سپاسگزارم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    این ملت چکار باید بکنن که شما اهالی این بیت های حضرات دست از سرشون بردارید بابا چهل ، پنجاه سال پیش باباهاتون عالم بودن ، فیلسوف بودن ، دانشمند بودن ( که اونم معلوم نیست درست باشه یا نه چون الان دیگه نسل جدید خودتونم نمی شناسن چه برسه به باباهاتون) اوکی ولی گیرم پدر ترا هست فاضل از فضل پدر تو را چه حاصل . چپ و راستتون هم فرقی نمی کنه همه طلب گار و حق به جانب هستید . عزیزان حالا نوبت مردمه که به شما آقایون و خانمها و حضرات و فرزندانتون بگن بابا این مملکت رو ول کنید به هر جای دنیا که دوست دارید برید فقط برید بذارید این مردم نفس بکشن . در ثانی عجیبه که همه شماها از پدرانتون خانه های چند صد متری و در منطقه یک تهران به ارث رسیده . پس چرا اینقدر ادعای ظلم به شما در دوران طاغوت را دارید . اگر اینجوری بود که شما و پدرانتون توی منطقه بیست تهران هم نمی بایست پنجاه متر آپارتمان داشته باشید . بعد هم چطور همه فرزندان آقایان باید در دانشگاه تهران و دانشگاه صنعتی شریف درس بخوانند یعنی همه بچه های مسئولین نظام جزء همون چند درصد افراد با آی کیوی بالا هستند یا للعجب !! بابا دست بردارید از این عوام فریبی

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه