English

کنگره ملی شعر خلیج فارس در هندیجان برگزار می‌شود

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: کنگره ملی شعر خلیج فارس اواسط اردیبهشت ماه در بحرکان هندیجان برگزار خواهد شد.

کنگره ملی شعر خلیج فارس در هندیجان برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، عبدالله افرازه شهاوند معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت:از عملکرد دستگاه ها در زمینه مقابله با آسیب های اجتماعی ارزیابی انجام شد و تاکید شد که به شکل هدفمند مداخله گری دستگاه ها در آسیب های اجتماعی اولویت دار انجام شود و رسیدگی به چهار تا پنج آسیب اجتماعی اولویت دار که توسط اداره کل امور اجتماعی استانداری در حال احصا است نقشه راه دستگاه‌های استان در سال جاری باشد.

وی افزود: طرح اداره کل پرورش فکری کودکان و نوجوانان در زمینه کافه کتاب و سینمای نوجوان جهت تشویق مطالعه و ایجاد بستر لازم جهت شکوفایی خلاقیت در نوجوانان مورد بررسی قرار گرفت و بنا شد مورد اصلاح و بازبینی جهت بررسی بیشتر در جلسات آینده قرار گیرد.

افرازه شهاوند اظهار داشت: موضوع دیگر در خصوص ششمین کنگره ملی شعر خلیج فارس بود که بناست در اواسط اردیبهشت ماه در بحرکان هندیجان برگزار شود؛ حدود هشتصد اثر به این کنگره ارائه شده است و تدابیر اجرایی برگزاری این رویداد مورد بررسی قرار گرفت.

معاون استاندار خوزستان گفت: دستور کار دیگر این جلسه در خصوص برش استانی سند مهندسی فرهنگی کشور در حوزه عفاف و حجاب بود که در این خصوص هماهنگی ها و برنامه‌ریزی لازم انجام شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه