English

جمع‌آوری فطریه توسط پایگاه‌های کمیته امداد

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: این اداره کل آمادگی جمع‌آوری فطریه توسط پایگاه‌های این نهاد و به صورت برخط را دارد.

جمع‌آوری فطریه توسط پایگاه‌های کمیته امداد
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، جمال شیبه از آمادگی برای جمع‌آوری فطریه برای نیازمندان خبر داد و بیان کرد: فطریه جمع‌آوری شده توسط این نهاد حمایتی به صورت مستقیم به حساب نیازمندان واریز خواهد شد.

وی گفت: پایگاه‌های کمیته امداد برای جمع‌آوری زکات نمازگزاران در مساجد، مصلی‌ها و مراکزی که نماز عید در آن برگزار می‌شود، مستقر خواهند بود.

شیبه اظهار کرد: پایگاه‌های ثابت و سیار شورای زکات در مراکز نیکوکاری کمیته امداد و مساجد سراسر استان خوزستان برای جمع‌آوری فطریه، کفاره و کمک به نیازمندان تدارک دیده شده و در روز عید سعید فطر آماده خدمت‌رسانی هستند.

مدیر کل کمیته امداد خوزستان با بیان اینکه زکات فطریه جمع‌آوری شده در کوتاه‌ترین زمان به حساب نیازمندان واقعی واریز خواهد شد افزود: زکات فطریه در همان محلی که جمع‌آوری می‌شود به نیازمندان همان منطقه اهدا می‌شود.

وی گفت: زکات فطریه جمع آوری شده صرف پرداخت هزینه‌های درمان، سبد معیشتی، جهیزیه، مسکن، کمک هزینه تحصیلی و سایر موارد نیازمندان می‌شود.

شیبه با اشاره به اینکه متولی جمع‌آوری زکات طبق مصوبه وزارت کشور، کمیته امداد به عنوان دبیر شورای زکات است بیان کرد: در راستای ساماندهی و پرداخت فطریه مصوب شده، جمع آوری زکات فطریه با هماهنگی و زیر نظر دبیرخانه شورای زکات باشد.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان با اشاره به فراهم کردن زیرساخت‌های الکترونیکی برای پرداخت زکات فطریه‌، بیان کرد: شماره‌گیری از طریق کد دستوری #۵*۰۶۱*۸۸۷۷* با وارد کردن کد هر شهرستان به منظور دریافت وجوه زکات فطریه پیش‌بینی شده است.

شیبه تصریح کرد: شماره کارت‌های کمیته امداد ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۵۹۴۸۶ برای دریافت فطریه عام و ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۶۷۷۵۲ برای دریافت فطریه سادات و ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۷۶۰۲۷ برای دریافت کفاره غیرعمد و ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۸۴۲۹۴ برای دریافت کفاره عمد زکات فطریه در نظر گرفته شده است.

۱۳۰ هزار خانواده در خوزستان زیر پوشش کمیته امداد هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه