English

توزیع کیسه های زباله در بین گردشگران نوروزی

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان لالی از توزیع کیسه های زباله بین گردشگران خبر داد.

توزیع کیسه های زباله در بین گردشگران نوروزی
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، فرید صالحی پور رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان لالی گفت: پرسنل این اداره با همکاری اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان با حضور در برخی از اماکن گردشگری اقدام به توزیع کیسه زباله در بین گردشگران کردند. 

صالحی پور اظهار داشت: همزمان با شروع تعطیلات نوروزی و حضور مسافران و گردشگران ، کارکنان این اداره به صورت منظم با حضور در اماکن طبیعی، تفریحی و گردشگری  ضمن انجام پایش و مراقبت از وضعیت زیست محیطی این اماکن ، اقدام توصیه های زیست محیطی و توزیع کیسه زباله در بین گردشگران و آموزش های چهره به چهره مسافران نمودند.

وی افزود: ما با اجرای این برنامه ها در نظر داریم آموزش‌های زیست محیطی را به متن جامعه بیاوریم و به شهروندان یادآوری کنیم که محیط شهری و طبیعت ما نیز باید از وجود زباله پاک گردد. 

صالحی پور در پایان اظهارداشت : لزوم رعایت توصیه های زیست محیطی در ایام نوروز خصوصاً عدم رهاسازی زباله در طبیعت و اماکن گردشگری از همه مسافران و گردشگران خواست تا در صورت مشاهده تخلفات زیست محیطی از جمله شکار وصید ، رهاسازی زباله و افروختن آتش در تفرجگاه های طبیعی مراتب را به شماره ۰۶۱-۴۳۲۹۶۶۶۲ و یا سامانه ۱۵۴۰ اطلاع رسانی نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه