English

دستگیری ۲ گروه شکارچی توسط یگان اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان خوزستان گفت : ۲ گروه شکارچی غیر مجاز پرنده توسط یگان اداره کل در شهرستان اهواز دستگیر شدند.

دستگیری ۲ گروه شکارچی توسط یگان اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، مصطفی استاد چینیگر فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان خوزستان بیان کرد : با توجه به گشت ‌های مستمر یگان حفاظت محیط زیست استان ، در روزهای آخر هفته (پنجشنبه و جمعه) طی گشت و کنترل یگان اداره کل که در حوزه شهرستان اهواز صورت پذیرفت ، همکاران ما در این دو روز ماموریت موفق به دستگیری ۲ گروه شکارچی غیر مجاز شدند که از گروه اول یک قبضه اسلحه بادی PCP  و چهار قطعه پرنده حمایت شده دراج و یک قطعه کبوتر قمری و از گروه دوم یک قبضه اسلحه شکاری دو لول مجاز و یک قبضه اسلحه بادی ، یک قطعه چنگر نوک سرخ ، دو قطعه باقرقره و سه قطعه کبوتر قمری ضبط گردید و پرونده جهت پیگیری به مراجع قضایی ارسال گردید.

استاد چینیگر گفت : هم استانی های خوزستانی می‌توانند از طریق اداره محیط زیست در شهرستانهای مختلف و سامانه ارتباط مردمی ۱۵۴۰ پیگیر حوادث زیست محیطی، شکایات و گزارشات باشند.

لذا امید است با توجه به فرا رو بودن ایام تعطیلات نوروز و فصل زاد و ولد حیات وحش ، با اطلاع رسانی مطلوب در این زمینه توسط کلیه فعالان عرصه محیط زیست و همچنین کمک شهروندان بتوان به هدف مهم سازمان که همان حفاظت از محیط زیست می باشد ، دست یافت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه