English

جذب نخبگان تبلیغی برتر حوزه علمیه خوزستان

معاون تبلیغ حوزه علمیه خوزستان گفت: معاونت تبلیغ حوزه علمیه خوزستان در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص امر تبلیغ، اقدام به شناسایی و جذب نخبگان تبلیغی کرده است.

جذب نخبگان تبلیغی برتر حوزه علمیه خوزستان
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، حجت الاسلام مرشدیان بیان کرد: با توجه به فرمایشات مقام‌معظم رهبری در امر مهم تبلیغ و نگاه تخصصی به امور تبلیغی و همچنین با عنایت به سند چشم انداز و نظامات جامع حوزه‌های علمیه کشور و در راستای مشارکت کلیه واحد‌های مرکز مدیریت در برنامه ریزی جامع و هدفمند به منظور شناسایی، جذب و بهره مندی حداکثری از ظرفیت نخبگان و استعداد‌های برتر در موضوعات تخصصی، هدایت، حمایت و نظارت بر امور نخبگان و استعداد‌های برتر تبلیغی، معاونت تبلیغ حوزه علمیه خوزستان نیز مانند سایر استان‌ها در زمینه شناسایی و جذب نخبگان تبلیغی فعالیت خود را آغاز کرده و در این زمینه تا ۲۰ اسفند از طلاب واجد الشرایط ثبت نام به عمل می‌آورد.

وی افزود: محور‌های جذب طلاب و روحانیون نخبه تبلیغی به این شرح است:

۱. خطیب و سخنور

۲. جوان و دانشجو

۳. کودک و نوجوان

۴. هنر و رسانه

۵. فضای مجازی

۶. فرق و ادیان

۷. هیئات مذهبی

۸. آسیب‌های اجتماعی

۹. بین الملل (خارج از کشور)

۱۰. کارشناسان صدا و سیما

۱۱. مدیران گروه‌های تبلیغی جهادی.

معاون تبلیغ حوزه علمیه خوزستان بیان داشت: قطعا ورود در این عرصه‌ها و شناسایی نخبگان تبلیغی برتر در چند جهت مورد توجه میباشد که اهمیت این موضوع را دوچندان می‌کند.

وی افزود: بکارگیری طلاب نخبه بصورت تخصصی در امر تبلیغ باعث بازدهی بیشتر آنها خواهد شد همچنین حمایت‌های خاص معنوی و مادی باعث بالا رفتن انگیزه‌های تبلیغی نخبگان برتر می‌شود.

حجت الاسلام مرشدیان گفت: طلاب جهت اطلاع از شرایط ثبت نام می‌توانند به کانال معاونت تبلیغ استان به آدرس https://eitaa.com/tablighe_khz مراجعه کنند.

وی گفت: طلاب واجد الشرایط جهت ثبت نام می‌توانند به آیدی مسئول ثبت نام به آدرس @mopy۱۹ در پیام رسان ایتا پیام داده دهند و همچنین می‌توانند به صورت حضوری به معاونین تبلیغ مدارس علمیه در شهرستان‌ها مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه