English

زمان ارسال آثار مسابقه تولید محتوای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تمدیدشد

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان از  تمدید زمان برگزاری  مسابقه تولید محتوای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در آستانه کنگره ملی ۲۴۰۰۰ شهید خوزستان تا۱۵ اسفندماه سالجاری خبر داد.

زمان ارسال آثار مسابقه تولید محتوای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تمدیدشد
به گزارش خبرگزاری موج خوزستان

، شهرام ملایی هزاروندی اظهار کرد: نظربه اهمیت استقبال از کنگره ملی ۲۴۰۰۰ هزار شهید استان خوزستان و با هدف تبلور ایثار و شهادت به زبان هنر و خلاقیت‌های هنری در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، نخستین مسابقه تولید محتوای ایثار و شهادت در دو بخش تولید محتوای موبایلی و طراحی پوستر در استان خوزستان برگزارمی شود. 

وی با اشاره به شرایط شرکت در مسابقه، ادامه داد: طراحی پوستر باید در ابعادA۴ باشد و انتخاب طرح و انتخاب نرم‌افزار آزاد است. 

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: در بخش تولید محتوای موبایلی نیز زمان حداکثر سه دقیقه در نظر گرفته شده است؛ انتخاب سبک آزاد است و حداکثر دو اثر با فرمت MP۴ قابل ارسال است. 

وی عنوان کرد: آخرین مهلت ارسال آثار ۱۵ اسفندسال جاری است وعلاقه‌مندان‌ می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار از طریق شبکه اجتماعی ایتا با شماره ۰۹۳۰۳۷۰۴۲۷۰ تماس بگیرند.   

ملایی هزاروندی در پایان یادآور شد: کنگره ملی ۲۴۰۰۰ هزار شهید استان خوزستان در۱۵ لغایت اسفندماه امسال در اهواز برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه